برخورد فیزیکی نماینده نیشابور با معاون استاندار +ویدئو

© Flickr / Jonathanبرخورد فیزیکی نماینده نیشابور با معاون استاندار +ویدئو
برخورد فیزیکی نماینده نیشابور با معاون استاندار +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برخورد فیزیکی "هاجر چنارانی" نماینده نیشابور به معاون استاندار جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی بوجود آورده است.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن نماینده نیشابور با پایه میکروفون به معاون استاندار حمله می کند. این کلیپ به دفعات زیاد در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

گفته شده است که علت ناراحتی نماینده مجلس به دلیل لفظی بود که معاون استاندار بکار برده بود. گویا دکتر "سید جواد حسینی" در یکی از سخنرانی ها با اشاره به سفر خود به سبزوار، از آن به عنوان خراسان غربی یاد کرده است که این امر باعث کدورت نماینده مجلس شده بود. این بانو پس از حمله بوسیله میکروفون اعلام می کند که معاون استاندار دو ماه فرصت عذرخواهی داشت اما امروز اقدام به عذرخواهی می کند.
به علت سر و صدای زیادی که این کلیپ به پا کرده است یکی از برنامه های تلویزیونی اقدام به مصاحبه تلفنی با نماینده مجلس کرد تا علت این کار را جویا شود.

. ⭕️صحبت های عجیب هاجر چنارانی نماینده نیشابور در دفاع از حمله خود با پایه میکروفون به معاون استاندارخراسان رضوی(جناب آقای دکتر سیدجوادحسینی سبزواری)…!.. ⭕️ واکنش دکتر حسینی،معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی به ماجرای دیروز نیشابور: هیچ شکایتی ندارم/ آرامش استان اولویت اصلی من است. سید جواد حسینی روزدوشنبه درگفت و گوباایرنا بااشاره به سفر روز گذشته خود به دعوت فرماندارویژه نیشابوربه این شهرستان به منظور شرکت دراولین همایش ملی زن،خانواده وسلامت افزود: دراین جلسه قبل وحین سخنرانی با واکنش نامتعارف و توام با عصبانیت نماینده این شهرستان مواجه شدم. وی عنوان کرد:علت این اعتراض ورفتار هم سخنرانی حدود یک ماه قبل من در شورای اداری این شهرستان وافتتاح پارلمان مشورتی زنان بود که طی آن واژه ای را سهوی با عنوان شهرستان داورزن در 'خراسان غربی' به کار بردم که در انتهای همان جلسه این عبارت را اصلاح کردم. معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در همان جلسه توضیح دادم که منظورم از این عبارت غرب خراسان رضوی بوده است. حسینی افزود: هرچندنماینده نیشابوردر آن جلسه حضور نداشت اما بر اساس شنیده هاواکنش تندی درفضای مجازی و مجلس شورای اسلامی به این موضوع نشان دادکه درجلسه روزگذشته هم ‌ادامه یافت. وی بابیان اینکه این بانوی نماینده،مورد احترام و از همکاران فرهنگی اینجانب است، اظهار کرد:این موضوع وماجرا در فضای مجازی ورسانه ای واکنش های متعددی رابرانگیخت وحال آنکه باید توجه داشت که امروز بیش ازهرزمان نیازمندوحدت وهمگرایی هستیم. معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی عنوان کرد:در شرایطی که رئیس جمهوری نابخرد آمریکا با سخنان بی منطق وهتاکانه خود علیه ایران اسلامی تلاش می کندایران ستیزی راترویج کنداماخوشبختانه موجب اتحادوانسجام بین المللی علیه خودآمریکاوازسوی دیگرهمگرایی و وحدت بی بدیل درداخل ایران شده است،ما بایدازرفتارهایی که ‌موجب تشتت جامعه می شودپرهیز کنیم. حسینی ادامه داد: همه ملت ایران و نیز خراسانی هاومردم فرهنگ دوست نیشابور و سبزوار و همه اقوام و گروه ها وجریان های سیاسی بایدامروز دست به دست هم داده ویکپارچه فریاد مهر و دوستی، اتحادوانسجام درداخل استان و کشور را به نمایش بگذارند. ادامه درکامنت اول… #سبزوار❤#نیشابور❤ #شهرستان_سبزوار#سربداران#سید_جواد_حسینی #سبزواربزرگ#جوین#جغتای#خوشاب#ششتمد#داورزن#روداب#سبزواریها#خراسان#خراسان_رضوی#خراسان_غربی#نماینده#اصولگرا#اصلاح_طلب#هاجر_چنارانی #sabzevar #sabzevariha#sabzevarebozorg#khooshab#joghatay#jovein#roudab#sheshtemad#davarzan

Публикация от 🔆سبزواربزرگ🔆 (@sabzevarebozorg) Окт 16 2017 в 9:25 PDT

چنارانی با عنوان کردن اینکه بین دنیای واقعی و دنیای مجازی فاصله زیادی وجود دارد افزود که او قصد برخورد فیزیکی نداشته است بلکه او قصد صحبت با میکروفون را داشت که به او اجازه ندادند.

این کلیپ ها توسط بسیاری از کاربران نقد شده است. بسیاری از کاربران معتقدند که این رفتار اصلا مناسب یک بانوی نماینده مجلس نبود و برای ابراز ناراحتی و انتقاد می بایست روش منطقی تری را انتخاب می کرد. همچنین آنان معتقدند که صحبت حسینی نوعی توهین بحساب آمده بود و باید پیشتر از اینها عذرخواهی می کرد.
همچنین کاربران کلیپ دوم که چنارانی برخورد فیزیکی خود را با معاون استاندار نفی کرده است را نیز مور نقد قرار دادند و معتقدند که نفی کردن عملی که در هنگام عصبانیت انجام شده است، خود اشتباه دوم این نماینده مجلس می باشد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала