فستیوال جهانی جوانان در سوچی افتتاح شد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر فستیوال جهانی جوانان در سوچی افتتاح شد
فستیوال جهانی جوانان در سوچی افتتاح شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیش از 30 هزار دانشجو و شرکت کننده از 150 کشور برای حضور در بزرگترین جشنواره دانشجویی به روسیه آمده اند. پوتین این فستیوال را افتتاح نمود.

به گزارش اسپوتنیک، مراسم افتتاحیه رسمی 19 مین جشنواره جهانی جوانان و دانشجویان (VFMS) در قصر یخی "بالشوی / بزرگ" در سوچی با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آغاز شد.

پیش از برگزاری مراسم افتتاحیه، خیابان های منتهی به قصر یخی، پر از جوانان از سراسر جهان است. شرکت کنندگان جشنواره جلیقه زرد با نوار سبز بر تن داشتند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در مراسم افتتاحیه جشنواره سخنرانی نمودند: "جشنواره جوانان و دانشجویان در سوچی، از پراستقبال ترین این جشنواره در تاریخ خود بوده است و نزدیک به 30،000 شرکت کننده از بیش از 180 کشور جهان در این شهر گرد آمده است". وی در ادامه افزود: "من به همه شما خوش آمد می گویم، این که به روسیه و به 19 مین جشنواره جهانی  جوانان و دانشجویان آمده اید. این فستیوال بیشترین شرکت کننده را در تاریخ خود — در اینجا در سوچی گرد هم آورده است. نزدیک به 30 هزار شرکت کننده، مهمانان و راهنما از بیش از 180 کشور در جهان از همه قاره ها برای صلح در اینجا جمع شده اند".

گفتنی است این جشنواره از 15 اکتبر تا 21 اکتبر ادامه خواهد داشت. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала