کشته شدن خواننده زن جلاد داعشی +عکس

© Sputnik / Artur Gabdrahimov /  مراجعه به بانک تصاویر کشته شدن خواننده زن جلاد داعشی +عکس
کشته شدن خواننده زن جلاد داعشی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خواننده سبک راک انگلیسی پس از پیوستن به گروهک تروریستی داعش، کشته شد.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از زن جلاد داعشی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که خبر کشته شدن او را می دهد. در خبر های مربوط به وی آمده است که "سالی جونز" خواننده انگلیسی سبک راک بود که مدتی پیش به گروهک تروریستی داعش پیوسته بود. بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به انتشار عکس های او پس از این اتفاق پرداختند و بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت.

. سالی جونز، جلاد زن داعشی کشته شد. سالی جونز خواننده راک انگلیسی پس از پیوستن به داعش به سوریه رفت و پس از رهبری و مشارکت بسیاری از عملیات تروریستی ، کشته شد.. سالی جونز یکی از معروف‌ترین زنان عضو داعش بود که خبر پیوستنش به این گروهک تروریستی بازتاب‌های بسیاری در سطح جهان در پی داشت. این خواننده معروف انگلیسی، پس از جداشدن از همسرش، دچار افسردگی حاد شد که مشکلات زیادی را برای او ایجاد کرد. او از یک خواننده و نوازنده موسیقی تبدیل به یک زن خشن و خونخوار شد و همین امر زمینه عضویت او در داعش را فراهم کرد.. سالی جونز از طریق شبکه‌های مجازی با شخصی به نام جنید آشنا شد؛ جوان 20 ساله‌ای که با وعده ازدواج سالی را اغفال کرده و به عضویت داعش درآورد.. سالی در پی علاقه مندی‌اش به جنید به همراه دو فرزند پسر خود به سوریه رفت و فعالیت‌های تروریستی خود را آغاز کرد.. این زن به عنوان معروف‌ترین زن عضو داعش، به آموزش زنان و اغفال دختران جوان برای پیوستن به داعش پرداخت. او در بسیاری از عملیات تروریستی داعش نقش بسزایی داشته است. حالا اخباری حاکی از کشته شدن این زن انگلیسی توسط نیروهای آمریکایی منتشر شده است. گفته می‌شود پسر سالی نیز در این حملات کشته شده است… #سالی_جونز. #باشگاه_خبرنگاران #باشگاه_خبرنگاران_جوان

Публикация от باشگاه خبرنگاران جوان | YJC (@yjc.news) Окт 12 2017 в 4:26 PDT

گفته شده است که او پس از طلاق که ضربه روحی سختی به او زده بود، با جوانی ۲۰ ساله به نام "جنید" آشنا شد و همین امر او را به همراه دو کودک خود به سمت گروهک تروریستی داعش و سفر به سوریه کشاند. همچنین گفته شده است که او یکی از معروف ترین زنان داعش بود و رهبری بسیاری از عملیات های تروریستی این گروهک را بر عهده گرفته بود.

همچنین بسیاری از زنان و دختران را اغفال کرد تا به این گروهک بپیوندند. گفته شوه است که او به تازگی در حملات هوایی بین سوریه و عراق توسط نیروهای آمریکایی کشته شده است.

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی از این اتفاق خوشحال شده و آرزو کردند که روزی تمام گروهک های تکفیری و تروریستی جهان نابود شوند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала