گزارش و تحلیل

سپاه در راه درست است

© Wikipedia / MrInfo2012سپاه در راه درست است
سپاه در راه درست است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در یکی از نطق های خیلی معروفش زمانی گفت :"اگر آمریکا از شما راضی بود بدانید که کارتان اشکال دارد"، با توجه به شدت انتقاد های اخیر آمریکایی ها می توان گفت که مشخص است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروزه راه درست را پیش گرفته.

تهدید اخیر ایالات متحده در تروریست قلمداد کردن سپاه نشان می دهد که این کشور از موفقیت های این تشکلات در برهم زدن برنامه هایش به سطوح آمده و اینبار این رویه را می خواهد پیش بگیرد.
اما ظاهرا آمریکایی ها متوجه نیستند که با این کار خود به جای اینکه میان ایرانیان تفرقه بیاندازند ایرانی ها را با هم متحد می کنند.

سپاه پاسداران ایران - اسپوتنیک ایران
سپاه ایران به واشنگتن هشدار داد

اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود القاعده ، داعش و بقیه گروه های تروریستی که توسط ایالات متحده تشکیل شده بودند امروزه بر کل منطقه مسلط شده بودند و یا اینکه طرح ایالات متحده برای تجزیه منطقه به نتیجه رسیده بود یا اینکه جنگ کل منطقه را فرا گرفته بود.
اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود حتی شاید تا به حال همپیمانان ایالات متحده ایران را نیز تجزیه کرده بودند و یا اینکه ایران را وارد یک جنگ داخلی بی پایان کرده بودند.
اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود شاید تا به حال اسرائیل و یا ایالات محده و یا عربستان سعودی و یا… چندین بار ایران را بمباران کرده بودند وتاسیسات زیر بنایی ایران را نابود نموده بودند.
اگر سپاه پاسداران نبود احتمالا همه سیاست های ایالات متحده در منطقه به فرجام رسیده بود.
اگر سپاه پاسداران نبود احتمالا عراق صدام حسین ایران را گرفته بود و امروزه ایرانی ها زیر سلطه عراق بودند.
اگر سپاه نبود احتمالا اسرائیل آرامش داشت و نیل تا فرات را تا به حال تصرف کرده بود و اسرائیل اولین شکست تاریخی خود را تجربه نکرده بود.
اگر سپاه نبود نیروی دریایی آمریکا نیاز نداشت تا با دلهره از تنگه هرمز رد شود.
اگر سپاه نبود احتمالا تحریم های آمریکا بر علیه ایران نتیجه می داد و امروزه اقتصاد ایران از هم پاشیده بود.
اگر سپاه نبود چه کارهایی بود که آمریکا می توانست انجام دهد ولی موفق نشده انجام دهد.
وظیفه ذاتی سپاه همانگونه که از نامش پیداست حمایت از اهداف انقلاب اسلامی است و طبیعتا مهم ترین هدف انقلاب اسلامی ناکام گذاشتن طرح های آمریکا است.
بدیهی است تا زمانی که سپاه وجود داشته باشد همه طرح های ایالات متحده ناکام خواهد ماند و به همین دلیل هم آمریکا به آب و آتش می زند تا سپاه را تحریم کند اما مقامات آمریکایی متوجه نیستند که با این کار خود در ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قویتر و محبوب تر شده و ملت ایران همه دور آن جمع شده اند.
سپاه ایران، چند مقر تروریست های داعش را منهدم کرد - اسپوتنیک ایران
سپاه ایران، چند مقر تروریست های داعش را منهدم کرد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دل ملت ایران است، نیروی خارجی نیست، زمانی همین سپاه سینه سپر کرد و در مقابل توپ و تانک و هواپیما و گلوله ایستاد تا دشمن به این مرز و بوم تعرض نکنند امروز ایرانی ها همه یکدست سینه سپر می کنند و در مقابل هجمه های آمریکا بر علیه سپاه می ایستند تا نشان دهند که آنها هم از فرزندان خود دفاع می کنند این طبیعت ایرانی ها است که بر علیه دشمن متحد می شوند و تفاوت آنها با دیگر ملت های این منطقه می باشد که هنوز بسیاری آن را درک نکرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала