«اد رویس» بر اجراى برجام پافشارى كرد

© Sputnik / Kmccoy / wikipedia.org«اد رویس» خواستار «اجرای سفت و سخت برجام» شد
«اد رویس» خواستار «اجرای سفت و سخت برجام» شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در راستاى اعلام گزارش ترامپ درباره پايبندى ايران به توافق هسته اى كميته نمايندگان آمريكا امروز چهارشنبه نشستى برگزار كرد.

به گزارش اسپوتنيك، به نقل از مهر در آستانه اعلام گزارش دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره پایبندی تهران به توافق هسته ایِ ۱۴ جولای سال ۲۰۱۵موسوم به «برجام»، کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا امروز چهارشنبه با موضوع «مقابله با تهدیدات تمام قدّ ایران» نشستی برگزار کرد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، «اد رویس» رئیس جمهوریخواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در این نشست اعلام کرد که این توافق باید با همکاری واشنگتن با متحدانش «سفت و سخت اجرا شود»، اما نيازى به خارج شدن از آن نيست.

«اد رویس» در این نشست ادامه داد: اگرچه این توافق دارای نواقصی است، معتقدم که ما باید آن را اجرا کنیم.

وی اشاره كرد  باید با همکاری اروپائی ها، برخی موارد مهم را به آن اضافه کنیم؛ مفادی که مهار رفتارهای خطرناک ایران را برای ما میسر می سازد.

این جمهوریخواه تندرو درباره برنامه دفاع موشکی ایران نیز ادعا کرد: موشک‌ های ایران برای هدف قرار دادن آمریکا طراحی شده‌اند!

رویس در ادامه خواستار نظارت بیشتر آژانس بین المللی انرژی اتمی بر ايران شد و گفت: مجلس نمایندگان آمریکا تحریم هایی علیه بی ثبات سازی ایران خواهد داشت.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала