از چه عباراتی در رابطه خود نباید استفاده کرد؟ +عکس

© Fotolia / Weerapat1003از چه عباراتی در رابطه خود نباید استفاده کرد؟ +عکس
از چه عباراتی در رابطه خود نباید استفاده کرد؟ +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بعضی از عباراتی که هر کدام از ما در طول روز بارها استفاده می کنیم ممکن است در ظاهر معنی بدی نداشته باشند اما حتما به روابط ما صدمه های بسیاری می زند.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن طرز درست استفاده از بعضی عبارات را آموزش داده است. این ویدئو به عقیده ی بسیاری از کاربران می تواند یک راهنمای کوچک برای بهبود بزرگ روابط میان افراد باشد.

در کلیپ منتشر شده گفته شده است که در هر رابطه ای به جای بکار بردن عبارت "هر کاری دوست داری انجام بده" بهتر است از عبارت "بیا تصمیم بگیریم چه کاری انجام دهیم" استفاده کنیم. همچنین به جای بکاربردن عبارت "تو هرگز بمن کمک نمی کنی" اگر از عبارت "من بدون کمک تو کارم سخت می شود" استفاده کنیم به استحکام رابطه خود کمکی کرده ایم.
در هنگام انجام کار اشتباه از جانب طرف مقابل که منجر به حادثه ای می شود بهتر است از عبارت "من می دانم این یک حادثه بود" به جای عبارت "این حادثه تقصیر تو بود و تو از عمد انجام داده ای" استفاده کنیم.
وقتی کسی کار اشتباه انجام می دهد با اینکه حتی شما از قبل امکان اشتباه آن را گوشز کرده اید بهتر است به جای اینکه از عبارت "من می دانستم این راه اشتباه بود و به نتیجه ختم نمی شد" بهتر است از عبارت "دفعه بعد ۱ راه دیگر را امتحان می کنیم" استفاده شود.
در هنگامی که شخصی می خواهد وزن خود را کاهش دهد بهتر است از عبارات تشویقی مانند "وزن کم کردن سخت است اما تو از پس آن برمی آیی" به جای عبارت "بدون رژیم تو هرگز نمی توانی وزن کم کنی" استفاده کنیم.
این عبارات از بار منفی جملات می کاهند و منظور شما را بدون هیچ گونه تاثیر منفی به طرف مقابل بیان می کند.
بسیاری از کاربران از این کلیپ استقبال کرده و معتقدند که عبارت مناسبی را به جای جملات روزمره همیشگی پیشنهاد داده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала