وقتی سرپرست شهرداری از خودش تقاضای خانه می کند +عکس

© Flickr / zappowbangوقتی سرپرست شهرداری از خودش تقاضای خانه می کند +عکس
وقتی سرپرست شهرداری از خودش تقاضای خانه می کند +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نامه درخواست یک سرپرست شهرداری از خود او سوژه شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، تصویری از متن یک نامه در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن سرپرست شهرداری شهر "رشت" به خود نامه اداری نوشته است و طی آن از خود درخواستی کرده است. جالب است که در پایان نامه نیز، خود او با درخواست خود موافقت کرده است.

این تصویر بعلت مشترک بودن نام درخواست کننده و مرجع صدور دستور توسط بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

طی این درخواست، سرپرست شهرداری رشت، امکان استفاده از یک منزل مسکونی واقع در منظریه شمالی تهران را که در اختیار شهرداری منطقه ۴ می باشد، مطرح کرده است. در پایان نامه خود این اجازه را به خود داده است که از این ملک استفاده نماید.
گفته شده است که تنها تاکنون منزلی تحویل وی نشده است بلکه جلوی امتیاز این واگذاری نیز برای وی سلب شده و در آینده نیز چنین امکانی را نخواهد داشت.
با این که بسیاری از کاربران این عمل سرپرست سابق شهرداری رشت را قبیح خواندند و اظهار ناراحتی کرده اند ولی بعضی از کاربران نیز با نگاه طنز گونه معتقدند که او شخص رو راستی است و کار بدی انجام نداده است، فقط نمی خواسته دست خواهش به سوی کسی دراز کند بنابراین از خود خواهش کرده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала