دارایی عروس ملکه انگلیس چقدر است؟

© AFP 2023 / Justin Tallisدارایی عروس ملکه انگلیس چقدر است؟
دارایی عروس ملکه انگلیس چقدر است؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کیت میدلتون، دوشز کمبریج و یکی از مشهورترین زنان جهان و همسر شاهزاده ویلیام با وجود مقام سلطنتی ثروت زیادی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس، کیت میدلتون 35 ساله که به زودی فرزند سومش را به دنیا می آورد، قبل از ازدواج با شاهزاده ویلیام، در شرکت خانوادگی خودشان کار می کرد. او بیشتر وقت خود را به پشتیبانی از موسسات خیریه سپری می کرد.
پس از ازدواج با شاهزاده ، پرنس چارلز ،جانشین ملکه الیزابت و پدر شاهزاده ویلیام، هزینه های کیت را همانند دو پسرش بر عهده گرفت. این هزینه ها شامل رخت و لباس، آرایش، جواهرات، سفرها وغیره هستند و کیت نیز مجبور نیست برای تامین هزینه های خود از پس انداز و پول شخصی خود به عنوان یکی از اعضای خانواده سلطنتی استفاده کند.
این سوال مطرح است که ثروت خالص کیت میدلتون چقدر است؟ ثروت شخصی دوشز کمبریج به صورت دقیق معلوم نیست. با این حال، پایگاه (Celebrity Net Worth) بررسی ثروت خالص چهره های مشهور، ثروت میدلتون را 7 میلیون 600 هزار پوند تخمین زده است که با تکیه زدن پرنس چارلز به تخت سلطنت، ثروت کیت و ویلیام نیز سر به فلک خواهد کشید، زیرا آنها از سود «کورنال» —بخشی از اموال سلطنتی- نیز بهره مند می شوند. هم اکنون این سود به پرنس چارلز تعلق دارد.
ثروت کیت در حال حاضر، در مقایسه با دیگر اعضای خانواده سلطنتی از جمله ملکه الیزابت بسیار اندک است. دفتر املاک سلطنتی انگلیس ارزش مجموع املاک تحت اختیار ملکه الیزابت 13 میلیارد و 100 میلیون پوند است که در سال 2016 حدود 328 میلیون و 800 هزار پوند درآمد داشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала