سئول قادر است بمب گرافیتی بسازد

© Photo / Ministry of defence of the Russian Federationکره جنوبی تکنولوژی ساخت بمبی را دارد به نام بمب گرافیتی که به وسیله آن می تواند سیستم های الکتریکی کره شمالی را فلج سازد.
کره جنوبی تکنولوژی ساخت بمبی را دارد به نام بمب گرافیتی که به وسیله آن می تواند سیستم های الکتریکی کره شمالی را فلج سازد. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کره جنوبی تکنولوژی ساخت بمبی را دارد به نام بمب گرافیتی که به وسیله آن می تواند سیستم های الکتریکی کره شمالی را فلج سازد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از یونهاپ، کره جنوبی تکنولوژی ساخت بمبی را دارد به نام بمب گرافیتی که به وسیله آن می تواند سیستم های الکتریکی کره شمالی را فلج سازد.

یکی از مقامات نظامی بدون فاش شدن نامش گفت: 'آژانس توسعه دفاع، تمام فن آوری هایی لازم برای ساخت یک بمب گرافیتی را دریافت کرده است. اکنون ما در مرحله ای هستیم که بتوانیم بمب را در هر زمان بسازیم.'

سئول استفاده از این بمب را به عنوان یک گزینه برای حمله پیشگیرانه علیه کره شمالی در نظر می گیرد.

در لحظه انفجار بمب گرافیتی در محدوده انفجار نوارها و رشته های گرافیتی پخش می شود و اگر این رشته ها بر روی خطوط انتقال برق بنشینند باعث اتصال کوتاه شده و هم جریان برق را قطع کرده و هم به سیستم های تغذیه منبع اسیب می رسانند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала