رد برجام چه هزینه هایی برای ترامپ دارد؟

© REUTERS / Kevin Lamarqueرد برجام چه هزینه هایی برای ترامپ دارد؟
رد برجام چه هزینه هایی برای ترامپ دارد؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سید جلال فیاضی: حداکثر پیش بینی درباره اقدام ترامپ آن چیزی است که او در تبلیغات انتخاباتی خود گفته بود یعنی پاره کردن برجام.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم، سید جلال فیاضی کارشناس مسائل سیاسی در مورد اقدمات ترامپ در برجام گفت: حداکثر پیش بینی درباره اقدام ترامپ آن چیزی است که او در تبلیغات انتخاباتی خود گفته بود یعنی پاره کردن برجام. سخنانی که ترامپ علیه ایران استفاده می کند نه قابل تفسیر است نه قابل اثبات بلکه فرار رو به جلو می باشد. این عمل ترامپ علاوه بر هزینه های سنگین برای آمریکا، انزوای آمریکا را هم در پی خواهد داشت. اگر آمریکا در گذشته می توانست با همراهی اروپا ائتلاف ضد ایرانی تشکیل دهد امروز دیگر از چنین توانی برخوردار نیست و در صورت نقض برجام کشورهای اروپایی را در مقابل خود می بیند.

وی با بیان اینکه اظهارات ضد برجامی ترامپ مصرف داخلی و تبلیغاتی دارد تا عملیاتی گفت: قطعا جمهوری اسلامی ایران اقدامات ضد برجامی رئیس جمهوری آمریکا را بی پاسخ نمی گذارد و ایران بر اساس منافع ملی خود تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

آقای فیاضی تاکید کرد:جمهوری اسلامی ایران اگر احساس کند برجام عملا متوقف شده است در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند به دوره قبل از توافق هسته ای برگردد.

وی افزود:بازگشت احتمالی ایران به دوره قبل از برجام سرعت کشورمان برای دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای را افزایش و با سرعت زیادی اهداف هسته ای دنبال خواهد شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала