مشکلات مربوط به ورود تیم ملی فوتبال ایران به قازان برطرف شده

© AFP 2023 / Atta Kenareوزیر ورزش تاتارستان ولادیمیر لئونوف گفت: تمام موارد مربوط به ورود تیم ملی فوتبال ایران به کازان جایی که قرار است مسابقات فوتبال دوستانه با تیم ملی روسیه برگزار می شود حل شده است.
وزیر ورزش تاتارستان ولادیمیر لئونوف گفت: تمام موارد مربوط به ورود تیم ملی فوتبال ایران به کازان جایی که قرار است مسابقات فوتبال دوستانه با تیم ملی روسیه برگزار می شود حل شده است. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر ورزش تاتارستان اعلام کرد؛ تمام مشکلات مربوط به ورود تیم ملی فوتبال ایران به قازان، محل برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال روسیه حل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر لئونوف وزیر ورزش تاتارستان  گفت: تمام موارد مربوط به ورود تیم ملی فوتبال ایران به کازان جایی که قرار است مسابقات فوتبال دوستانه با تیم ملی روسیه برگزار می شود حل شده است.

قبلا کانال تلویزیونی "مچ تی وی" گفته بود که به علت وجود مشکل در ویزای برخی بازیکنان آن ها نمی توانند از گیت مرزی عبور کنند.

لئونوف گفت که هیچ مشکلی برای بازیکنان بوجود نیامد، آنها به هتل رفتند، عصر تمرین دارند. مشکلات کوچکی بوده ولی آن مشکلات فنی بودند حالا تمام مسائل حل شده است و همه چیز مرتب است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала