آمریکا به عراق واحد امید دارد تا بتواند داعش را نابود سازد

© AP Photo / Hadi Mizbanآمریکا امیدوار است که عراق یکپارچه باقی بماند تا داعش را نابود سازد علاوه بر ان ایالات متحده بارها اعلام کرده که مخالف جدی رشد نفوذ ایران در منطقه است.
آمریکا امیدوار است که عراق یکپارچه باقی بماند تا داعش را نابود سازد علاوه بر ان ایالات متحده بارها اعلام کرده که مخالف جدی رشد نفوذ ایران در منطقه است. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمریکا امیدوار است که عراق یکپارچه باقی بماند تا داعش را نابود سازد علاوه بر ان ایالات متحده بارها اعلام کرده که مخالف جدی رشد نفوذ ایران در منطقه است.

به گزارش اسپوتنیک، آمریکا امیدوار است که عراق یکپارچه باقی بماند تا داعش را نابود سازد علاوه بر ان ایالات متحده بارها اعلام کرده که مخالف جدی رشد نفوذ ایران در منطقه است.

مقامات منطقه خودمختار کردستان عراق در 25 سپتامبر همه پرسی در مورد جدایی از عراق انجام دادند. بغداد اعلام کرد که این همه پرسی نقض قانون اساسی است، مجلس و دیوان عالی علیه ان موضع گرفتند.

حیدر عبادی نخست وزیر عراق گفت: مقامات عراقی به حفظ یکپارچگی کشور معتقد هستند، و در صورتی که در همه پرسی به خشونت کشیده شود نیروی نظامی مداخله خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала