رکورد طولانی ترین سخنرانی در هفتاد و دومین مجمع سازمان ملل متحد

© AP Photo / Richard Drewبه گزارش اسپوتنیک، طولانی ترین سخنرانی در هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد به رهبر فلسطین در دومین روز مجمع و به مدت 43 دقیقه و بعد از ان دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا در روز اول محمع و به مدت 41 می باشد. دبیرخانه سازمان ملل توصیه می کند که اعضا سخنرانی خود را تا 15 دقیقه محدود کنند. برای اینکه سخنران بداند چه مدت با مخاطب ارتباط برقرار کرده، تریبون سالن مجمع عمومی مجهز به تجهیزات نورپردازی ویژه است. وقتی که هنوز زمان باقی مانده باشد چراغ سبز روشن می باشد؛ در دقایق اخر چراغ زرد چشمک زن می شود و بعد از اتمام زمان سخنرانی چراغ قرمز چشمک می زند.
به گزارش اسپوتنیک، طولانی ترین سخنرانی در هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد به رهبر فلسطین در دومین روز مجمع و به مدت 43 دقیقه و بعد از ان دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا در روز اول محمع و به مدت 41 می باشد.  دبیرخانه سازمان ملل توصیه می کند که اعضا سخنرانی خود را تا 15 دقیقه محدود کنند. برای اینکه سخنران بداند چه مدت با مخاطب ارتباط برقرار کرده، تریبون سالن مجمع عمومی مجهز به تجهیزات نورپردازی ویژه است. وقتی که هنوز زمان باقی مانده باشد چراغ سبز روشن می باشد؛ در دقایق اخر چراغ زرد چشمک زن می شود و بعد از اتمام زمان سخنرانی چراغ قرمز چشمک می زند. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طولانی ترین سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل امسال متعلق به رهبر کدام کشور می باشد؟

به گزارش اسپوتنیک، طولانی ترین سخنرانی در هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد به رهبر فلسطین در دومین روز مجمع و به مدت 43 دقیقه و بعد از ان دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا در روز اول محمع و به مدت 41 می باشد.

دبیرخانه سازمان ملل توصیه می کند که اعضا سخنرانی خود را در 15 دقیقه محدود کنند. برای اینکه سخنران بداند چه مدت با مخاطب ارتباط برقرار کرده، تریبون سالن مجمع عمومی مجهز به تجهیزات نورپردازی ویژه است. وقتی که هنوز زمان باقی مانده باشد چراغ سبز روشن می باشد، در دقایق اخر چراغ زرد چشمک می زند و بعد از اتمام زمان سخنرانی چراغ قرمز چشمک می زند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала