آیا تا بحال از اورژانس اجتماعی استفاده کرده اید؟ +عکس

© REUTERS / Steve Nesiusآیا تا بحال از اورژانس اجتماعی استفاده کرده اید؟ +عکس
آیا تا بحال از اورژانس اجتماعی استفاده کرده اید؟ +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بسیاری از ایرانیان از اورژانس در مواقع بیماری استفاده کرده اند و بخوبی معنای آن و شماره آن را می دانند اما آیا تا بحال لفظ اورژانس اجتماعی را شنیده اید و از آن استفاده کرده اید؟

به گزارش اسپوتنیک، بر طبق نظر سنجی انجام شده توسط ایسپا، ۹۲ درصد ایرانیان لفظ اورژانس اجتماعی را نمی شناختند و شماره آن را نمی دانستند.

گفته شده است که اطلاع از اورژانس اجتماعی بر همه شهروندان لازم است. به طور مثال اگر در خیابان و یا مکان عمومی مشاهده کردید که شخصی همسر یا فرزند هود را مورد آزار قرار داده و یا کتک می زند می توانید با شماره گیری ۱۲۳ این مطلب را به اورژانس اجتماعی اطلاع دهید تا آنان پیگیری نمایند.
بر طبق نظر سنجی انجام شده بیشتر افراد در پاسخ به شرایط بالا عنوان کرده اند که این مسئله شخصی است و دخالت نمی کنم. بسیاری از افراد نیز عنوان کرده اند که خود شخصا وارد شده و قضیه را حل و فصل می کنم. عده ای نیز عنوان کرده اند که به مراجع زیربط اطلاع می دهند و بعضی نیز معتقدند که بوسیله بزرگترهای محل قصد خواهند کرد که مشکل را حل نمایند.
تصویر این آمار با استقبال بسیاری از کاربران روبرو شده است. عده ای معتقدند که هر کس با دانستن حق و حقوق خود باید مانع از مورد ظلم قرار گرفتن از طرف هر کسی حتی اعضای خانواده خود شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала