ارتش قهرمانان: جواستیک بازی ایکس باکس در زیردریایی های آمریکایی

© Fotolia / frenky362ارتش قهرمانان: جوی استیک بازی ایکس باکس در زیردریایی های آمریکایی
ارتش قهرمانان: جوی استیک  بازی ایکس باکس در زیردریایی های آمریکایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با استفاده از دسته جوی استیک بازی بسیاری از گیمرها در سراسر دنیا بصورت مجازی سالها جنگیده اند. زمان آن رسیده که جوی استیکها سیستم هدایت جنگنده های واقعی را در دست داشته باشند. در حال حاضر این جوی استیک ها در نیروی زیر دریایی آمریکا استفاده میشوند.

در زیردریایی کلاس "ویرژینا" سیستم دیدبانی که در فیلمها به آنها عادت کرده بودیم که یک نفر دیده بانی میکر د و به دیگران گزارش میداد وجود ندارد. در حال حاضر به جای سیستم های ستنی قدیمی دو دکل نوری که گردش دورانی 360 درجه وجود دارد که مجهز به دوربینهای با رزولیشن بالا میباشند. سیگنالهای دریافتی از آنها به مانیتورهای بزرگی که در مرکز هدایت در دسترس هستند منتقل میشوند.
برای هدایت این دکل های دیده بانی ملوانان از جوی استیک هایی شبیه دسته هدایت بالگردها استفاده میکردند که رضایت خدمه را در بر نداشت. به همین منظور فرماندهان ناوگان به این فکر افتادند که از ملوانان و افسران جوان نظر سنجی کنند که چیزی جهت هدایت برای آنها آسانتر خواهد بود که بسیاری از آنها آسانترین راه را نشان دادند.
و بله، این همان جوی استیک عادی کنسول ایکس باکس بود. این مورد مناسب استراتژی جدید فردی به نام Lockhed Martin که تجهیز و بروز رسانی سیستم های جنگی نیروی دریایی آمریکا را بر عهده دارد است. این استراتژی شامل بکارگیری ماشین آلات معمولی در ارتش و ناوگان نظامی است که سربازان و ملوانان از کودکی مانند لپ تاب و تبلت ها تلفن های هوشمند و در این مورد خاص کنسول های بازی با آنها آشنایی دارند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала