تصویر خیره کننده ماهواره ای از دو کره در شب +عکس

© NASA . Robert Simmon / Chris Elvidgeتصویر خیره کننده ماهواره ای از دو کره در شب +عکس
تصویر خیره کننده ماهواره ای از دو کره در شب +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرا رسیدن شب در 2 کره از زمین تا آسمان متفاوت است.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویر هوایی گرفته شده از آسمان دو کره در نیمه شب به خوبی می تواند تفاوت بارز میان دو کشور کره شمالی و جنوبی را نمایان کند. این تصویر پس از انتشار مورد توجه بسیاری از کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

در کشور کره جنوبی می توان گفت که شب وجود ندارد و شهرهای مختلف آن پر نور و پرازدحام هستند. این در حالی است که شب‌‌ها ساعت نه در سراسر کره‌شمالی خاموشی زده می‌شود و مردم باید بخوابند!

جالب است بدانید که در کره شمالی ساعت بیدار شدن مردم توسط شیپوری تعیین می‌شود که در سراسر شهرها و از طریق بلندگو پخش می‌شود. ساعت خوابیدن آنها هم توسط سیستم خاموش کردن چراغ تعیین می‌شود.

 

همچنین بر اساس آنچه که درباره کره شمالی نوشته می شود، در این کشور موی بلند برای مردان و دامن‌های کوتاه برای زنان تحمل نمی‌شود. پوشش مردم این کشور همچون دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ است.

صندلی که رهبر کره شمالی بر روی آن نشسته بود به موزه تبدیل شد+عکس - اسپوتنیک ایران
صندلی که رهبر کره شمالی بر روی آن نشسته بود به موزه تبدیل شد+عکس
 اخیراً هم اعلام شده امکان استفاده از نام رهبر کره شمالی در این کشور ممنوع است و افرادی که همنام کیم جونگ-اون هستند باید سریعاً نام خود را تغییر دهند. دوربین به کره شمالی وارد نمی‌شود و مردم هم نمی ‌توانند آن را تهیه کنند و همچنین اگر کسی مرتکب جرمی شود علاوه بر او کل خانواده اش به اردوگاه کار اجباری فرستاده می‌شوند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала