عقب‌نشینی دینی عجیب داعش +عکس

© Photo / Youtube/PressTV Documentariesعقب‌نشینی دینی عجیب داعش +عکس
عقب‌نشینی دینی عجیب داعش +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسناد منتشره نشان می‌دهد گروه تروریستی داعش از برخی فتواهای خود برای جلب رضایت هوادارانش دست کشیده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران، طبق اسنادی که به تازگی از سوی فعالان سوری منتشر شده است، گروه تروریستی داعش از برخی فتواهای خود به منظور جلب رضایت هوادارانش عقب نشینی کرده است.
پایگاه اینترنتی «فرات پست» تصویری از یک مصوبه را منتشر کرد که از سوی آنچه داعش آن را «کمیسیون دولت اسلامی» می خواند، صادر شده است.
در این مصوبه داعش از فتوای «تکفیر افراد ناآگاه در امور دینی» یا «تکفیر افراد خارج از سرزمین های داعش» یا «تصرف املاک افرادی که از مناطق تحت کنترل داعش خارج می شوند یا به اتهام اینکه از خوارج هستند، بازداشت می شوند» عقب نشینی کرده است.
طبق اعلام فعالان سوری، اختلافات بسیاری میان مفتی‌های ارشد داعش به سبب این فتوا که در پی انتشار آن ده ها نفر از غیرنظامیان اعدام شدند، وجود دارد.
طبق اعلام فعالان سوری، این دستور به تمامی مناطق تحت کنترل گروه تروریستی داعش فرستاده شده است. پایگاه فرات پست پبشتر نیز به نقل از برخی منابع از تصمیم داعش برای عقب نشینی از بسیاری از فتواهای خود به منظور کاهش دشمنی ها خبر داده بود. این در حالی است که احکام و قوانین ظالمانه این گروه تروریستی تا کنون جان بسیاری از غیرنظامیان را گرفته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала