آیا" رادیو اسپوتنیک " در انتخابات آمریکا مداخله کرده است؟

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر آیا" رادیو اسپوتنیک " در انتخابات آمریکا مداخله کرده است؟
آیا رادیو اسپوتنیک  در انتخابات آمریکا مداخله کرده است؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سه نماینده کنگره آمریکا از رئیس کمیسیون فدرال در زمینه ارتباطات آجیتا پایا خواستند تا مداخله ی احتمالی رادیو اسپوتنیک را در انتخابات ریاست جمهوری بررسی نماید.

спутник_сша - اسپوتنیک ایران
دخالت رادیو اسپوتنیک در انتخابات آمریکا
به گزارش اسپوتنیک، در نامه ای که آنا اشو ، مایکل دویل و فرانک پلون امضا کرده اند آمده است: " ما در واکنش به خبرهای وحشت آور چندی پیش رسانه ها در خصوص اینکه شبکه های رادیویی که توسط دولت روسیه حمایت مالی می شوند ممکن است از موج های رادیویی آمریکا استفاده کرده اند تا در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 تاثیر بگذارند."
نمایندگان کنگره به مقاله نیویورک تایمز با نام " راشا تودی، اسپوتنیک و تئوری جدید جنگی روسیه" اشاره می کنند که در آن گمان ها بر این است که ایستگاه های رادیویی ممکن است در جریان انتخابات موثر بوده اند. در این نامه خاطر نشان می شود که رادیو ممکن است برای توزیع خبرهای کذی استفاده شود تا بر سیاست آمریکا تاثیر گذاشته و انتخابات را مخدوش نماید.
آنها به برنامه اسپوتنیک روی موج 105.5 اف ام در واشنگتن اشاره می کنند ضمن رد این حقیقت که برنامه اول آن اول ژوئن سال 2017 پخش شده است یعنی شش ماه بعد از اینکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار شد. در عین حال نمایندگان کنگره دلایلی را ذکر نمی کنند که چه طور برنامه اسپوتنیک روی این موج بر انتخابات ریاست جمهوری تاثیر گذاشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала