خطر عملیات جنگی علیه کره شمالی

© Sputnik / Alexander Shalginکنستانتین کوساچوف، رییس کمیته امور بین المللی شورای فدراسیون روسیه
کنستانتین کوساچوف، رییس کمیته امور بین المللی شورای فدراسیون روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روسیه اجازه عملیات جنگی علیه کره شمالی را نخواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک،کنستانتین کوساچف رئیس کمیته بین الملل شورای فدراسیون روسیه اعلام نمود که عملیات جنگی آمریکا و متحدان آن علیه کره شمالی، پیونگ یانگ را وادار به دادن پاسخ مشابه با کمک تمام وسایل موجود در نزد خود خواهد کرد و روسیه اجازه انجام چنین آزمایشاتی در نزدیکی مرزهای خود را نخواهد داد.

«رهبران کره شمالی منتها تلاش خود را خواهند کرد تا در مقابل دخالت خارجی از خود دفاع کنند. از اینرو تا زمانی که خطر دخالت از خارج در امور داخلی کشور از سوی آمریکا و متحدان آن در منطقه محسوس باشد و آنها سعی در سرنگونی رژیم کره شمالی کنند، پیونگ یانگ متأسفانه به اجرای برنامه هسته ای خود ادامه خواهد داد. بدین ترتیب اگر عملیات جنگی علیه کره شمالی آغاز شود، نتیجه برای کل جهان از جمله آمریکا تأسف بار خواهد بود.

البته ایالات متحده چون از نظر جغرافیایی در فاصله دوری از این منطقه قرار دارد ممکن است تا حدی احساس راحتی کند و دست به چنین آزمایشاتی بزند. اما برای روسیه که از مرز مشترک با کره شمالی برخوردار است این موضوع شوخی نیست. ما نمی توانیم به آمریکا و یا هر کشور دیگری اجازه بدهیم در رابطه با کره شمالی دست به آزمایشات نظامی بزنند».    

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала