پایان عمر صهیونیست ها

© Sputnik / Andrey Stenin /  مراجعه به بانک تصاویر ارتش ایران
ارتش ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صهیونیست‌ها خطایی کنند عمرشان را به سرعت برق پایان می‌‌دهیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تشریح ابعاد مقوله دفاع همه‌جانبه، گفت: ما با اصطلاح دفاع آشنا هستیم، دفاع مصطلح معمولا در برابر تهاجم نظامی شکل می‌گیرد. وقتی یک کشور مورد تهاجم نظامی قرار می‌گیرد آن کشور در مقابل تهاجم بیگانه از خود دفاع می‌کند اما دفاع همه جانبه معنی وسیع تر و پیچیده تری دارد و انجام آن هم گسترده تر است.قدرت یک کشور ترکیبی از مولفه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و… است.

تفاوت دیگر آن است که در دفاع همه جانبه، همه مسئولان، مردم و همه اقشار و هر کسی که در هر یک از عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی ، علمی و… کار می‌کنند، همه باید خود را در خط مقدم ببینند و از سایرین پشتیبانی کمال و تمام بکنند.

 

سرلشکر موسوی به موضوع تجهیزات و عدم وابستگی به غیر اشاره کرد. اما از همه بالاتر ما دارای فرماندهی بی نظیر هستیم. اخیرا یکی از این صهیونیست‌های روسیاه در رابطه با حضور ایران در سوریه حرفهای نسنجیده‌ای زده که لازم است دو جمله درباره آن صحبت کنیم. شما برادران و خواهران عزیز به این نکته تاریخی اشراف دارید که مختار در ابتدای کار به ابن سعد ملعون امان داد، اما در آن شرطی گذاشت که با شکستن آن شرط ابن سعد را به درک واصل کرد. اینکه ما می گوییم رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید، معنی اش این نیست که حتما 25 سال کامل عمر می‌کند. شرط این فرصت هم آن جمله معروف است که رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند حیفا و تل آویو با خاک یکسان خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала