مظنونان حمله تروریستی لندن احتمالا جز پناهندگان باشند

© Sputnik / Alex MacNaughton /  مراجعه به بانک تصاویر مظنونان حمله تروریستی لندن به نظر می رسد از پناهندگان عراق و سوریه باشند. پلیس دو فرد 18 ساله و 21 ساله را در ارتباط با این بمب گذاری دستگیر کرد.
مظنونان حمله تروریستی لندن به نظر می رسد از پناهندگان عراق و سوریه باشند. پلیس دو فرد 18 ساله و 21 ساله را در ارتباط با این بمب گذاری دستگیر کرد. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مظنونان حمله تروریستی لندن به نظر می رسد از پناهندگان عراق و سوریه باشند. پلیس دو فرد 18 ساله و 21 ساله را در ارتباط با این بمب گذاری دستگیر کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تلگراف، مظنونان حمله تروریستی لندن به نظر می رسد از پناهندگان عراق و سوریه باشند. پلیس دو فرد 18 ساله و 21 ساله را در ارتباط با این بمب گذاری دستگیر کرد.

به گفته تلگراف شخص 18 ساله که نام ان هنوز مشخص نیست چندین سال پیش از عراق به انگلستان امده است و شخص 21 ساله که یحیی فرخ نام دارد از سوریه به این کشور امده است.

هر دو آنها در خانواده پنی و رون جانسون زندگی کردند. این زوج در انگلستان شناخته شده هستند، آنها بخش قابل توجهی از رندگیشان را برای پرورش صدها کودک بی سرپرست اختصاص داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала