گربه هاي خانگي می توانند براي قدرت جنسي آقايان خطرساز شوند

© Sputnik / Natalia Seliverstovaگربه هاي خانگي می توانند براي قدرت جنسي آقايان خطرساز شوند
گربه هاي خانگي می توانند براي قدرت جنسي آقايان خطرساز شوند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پس از آن‌که گربه خانگي‌ تصادفا به انگشت دست يک جوان 23 ساله پنجه انداخت و آن را خراشيد، این جوان با مشکلاتي چون درد در بيضه، تب، ناتواني و اختلال جنسي مواجه شد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاري آريا، پس از آن‌که گربه خانگي‌ تصادفا به انگشت دست يک جوان 23 ساله پنجه انداخت و آن را خراشيد، این جوان با مشکلاتي چون درد در بيضه، تب، ناتواني و اختلال جنسي مواجه شد و کارش به بيمارستان کشيد.

پس از پنجه انداختن گربه خانگی به انگشت دست این جوان او پس از مدتی دردی شدید در بیضه خود احساس کرد و بعد از تب و عرق شبانه به ناچار براي اطلاع از بيماري خود و مداواي آن به بيمارستان مراجعه کرد.

پزشکان پس از معاينه و انجام آزمايش‌هاي متفاوت متوجه شدند که او دچار نوعي بيماري موسوم به «گربه خراشي» يا cat-scratch شده است. اين بيماري ناشي از انتقال نوعي باکتري موسوم به Bartonella henselae است که در دهان و پنجه گربه‌ها پيدا مي‌شود و از جمله علائم ابتلا به آن، تب، سردرد، تورم غدد لنفاوي است و در موارد ابتلاي شديد حتي باعث التهاب مرگبار مغزي و عفونت‌هاي قلبي مي‌شود.
اين‌که چرا وي پس از ابتلا به چنين عفونتي توانايي رابطه جنسي را از دست داده و همچنين دچار اختلال در نعوظ شده معلوم نيست و ارتباط بيماري گربه-خراشي با نعوظ نيز بر اساس اعلام پزشکان در BMJ Case Reports، موردي جديد محسوب مي‌شود. اگرچه آنها نتوانستند توضيح دهند که چطور اين بيماري باعث ناتواني نعوظ در اين جوان بلژيکي شده است؛ با اين حال، به مواردي اشاره کردند که قبلا سبب فلج شدن صورت برخي از افراد مبتلا شده بود.

پزشکان اضافه کردند که همان سازوکار بيولوژيک احتمالا سبب اختلال در نعوظ و درد بيضه در اين مرد جوان شده است.

پزشکان به بيمار مصرف يک دوره آنتي‌بيوتيک به مدت 3 هفته تجويز کردند تا عفونت از بين برود. پس ازاین دوره او دوباره توانست سلامت خود را به دست آورد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала