تبرئه شدن احمدی‌نژاد از شکایت شاکیان خصوصی

© Sputnik / Sergei Guneev  /  مراجعه به بانک تصاویر قاضی سابق پرونده احمدی‌نژاد گفت: با تخلفات افراد تا وقتی در رأس قدرت هستند باید برخورد شود.
قاضی سابق پرونده احمدی‌نژاد گفت: با تخلفات افراد تا وقتی در رأس قدرت هستند باید برخورد شود. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قاضی سابق پرونده احمدی‌نژاد گفت: با تخلفات افراد تا وقتی در رأس قدرت هستند باید برخورد شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، قاضی سابق پرونده احمدی‌نژاد، سیامک مدیرخراسانی در پاسخ به سؤالی در خصوص پرونده محمود احمدی‌نژاد گفت: با تخلفات افراد تا وقتی در رأس قدرت هستند باید برخورد شود. آقای احمدی‌نژاد را واقعاً با اعتقاد به اینکه باید به تخلفات افراد مسئول در زمان مسئولیت‌شان رسیدگی شود احضار کردم و خودم هم می‌دانستم حتماً یک جنجالی به پا می‌شود وتبعات دارد.

مدیرخراسانی همچنین درباره شکایت‌های مطروحه در این پرونده و این که گفته می‌شود برخی شکایت‌ها اصلاً ارتباطی به رئیس جمهور نداشت افزود: «همه اینها را رد کردیم و برائت دادیم و اصلاً به ایشان ربطی نداشت. شکایت‌هایی که ماند، شکایت‌های اساسی و بامدرک بود. یک مورد مربوط به آسیب دیدن در حین سفر استانی آقای احمدی‌نژاد بود. یک مورد مربوط به کسی بود که گفته بود "طرح کد رهگیری را من دادم و تیم ایشان برداشته است"؛ دلیلی برای این موضوع وجود نداشت، ضمن اینکه بعید است یک رئیس جمهور بیاید برای یک کد رهگیری که نهایتاً 40 هزار تومان است، خودش را به دردسر بیندازد».

وی ادامه داد: «ما همه اینها را رد کردیم. چون اصلاً به ایشان ربطی ندارد، مثلاً یک نفر در کاشان شکایت کرده بود که سخنرانی رئیس جمهور توهین به منزلت مردم کاشان است. خوب، همه اینها رد شد. شکایت‌هایی ماند که اساس داشت، مثل شکایت مجلس شورای اسلامی».

قاضی سابق پرونده احمدی‌نژاد افزوده است: «مجلس گفته بود رئیس جمهور در بحث بودجه تشکیل وزارت ورزش و جوانان و پول مترو که مجلس یک میلیارد دلار برای تهران و یک میلیارد دلار برای شهرستان‌ها مصوب کرده بود، در چارچوب قانون حرکت نکرده است».

مدیرخراسانی اعلام کرذ: تقریبا از مجموع شکایت‌هایی که از آقای احمدی‌نژاد شده بود در حال حاضر فقط شکایت کمیسیون اصل 90 باقی مانده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала