انفجار انتحاری ناصریه عراق+ ویدیو

© AP Photo / Militant websiteگروه تروریستی داعش سه حمله انتحاری در ایست بازرسی پلیس نزدیک شهر ناصریه عراق انجام داد، در این حمله انتحاری، مهاجمین از خودروهای بمب گذاری شده، جلیقه های انتحاری و نارنجک استفاده کردند.
گروه تروریستی داعش سه حمله انتحاری در ایست بازرسی پلیس نزدیک شهر ناصریه عراق انجام داد، در این حمله انتحاری، مهاجمین از خودروهای بمب گذاری شده، جلیقه های انتحاری و نارنجک استفاده کردند. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گروه تروریستی داعش سه حمله انتحاری در ایست بازرسی پلیس نزدیک شهر ناصریه عراق انجام داد، در این حمله انتحاری، مهاجمین از خودروهای بمب گذاری شده، جلیقه های انتحاری و نارنجک استفاده کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گروه تروریستی داعش سه حمله انتحاری در ایست بازرسی پلیس نزدیک شهر ناصریه عراق انجام داد، در این حمله انتحاری، مهاجمین از خودروهای بمب گذاری شده، جلیقه های انتحاری و نارنجک استفاده کردند.

به گفته یکی از شاهدان، تروریستها وارد اتوبوس شدند و مردم را به رگبار بستند، سپس به طرف رستوران رفتند و به مشتریان آنجا هم شلیک کردند، هرکس در آن رستوران بود، جان خود را از دست داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала