پادشاه عربستان به مراکش مهاجرت می کند؟ +عکس

© AFP 2023 / HO / AFP SPAپادشاه عربستان به مراکش مهاجرت می کند؟
پادشاه عربستان به مراکش مهاجرت می کند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه های مراکشی از احتمال اقامت دائم ملک سلمان پادشاه عربستان در این کشور خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از القدس العربی، ملک سلمان که مدت طولانی از بازگشت وی به مراکش می گذرد از احتمال بازگشت و اقامت دائم وی در شهر "طنجه" در مراکش خبر دادند.
پایگاه مراکشی «طنجه24» در این خصوص اعلام کرد: منابع ویژه از محل اقامتی پادشاه سعودی در طنجه به پایگاه «طنجه24» خبر دادند نظارت های شدیدی در محافل کادر ناظر بر امور اقامتی پادشاه عربستان از چند روز پیش و در پی احتمال بازگشت ملک سلمان به محل اقامتی خود آغاز شده است.
این پایگاه مراکشی در ادامه نوشت: منابع آگاه گفته اند آنچه احتمال بازگشت ملک سلمان به طنجه را تقویت می کند، بهبود وضعیت سلامتی او در دوره اقامت وی بود که یک ماه به طول انجامید و این مسأله سبب شد نزدیکان پادشاه عربستان به او نصیحت کنند زمان بیشتری را در مراکش بگذراند و یا بطور دائم در این کشور مستقر شود.
براساس خبرهای تایید نشده، پادشاه عربستان برای رسیدگی به امور داخلی خاندان حاکم بر عربستان به این کشور بازگشته و بزودی به "طنجه" بازخواهد گشت.
گفتنی است این اخبار در حالی منتشر می شود که گزارش ها از امکان کناره گیری پادشاه عربستان به نفع محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی از قدرت حکایت دارد.
شایان ذکر است ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی در سفر خود به مراکش در منطقه تفرجگاهی «کاپ اسپارتل» که یک منطقه گردشگری در حومه غربی شهر طنجه به حساب می آید، ساکن شده بود. این منطقه دارای مناطق ساحلی و جنگلی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала