گزارش و تحلیل

ناسا فرا رسیدن روز قیامت را هشدار داد

© USGS handoutناسا فرا رسیدن روز قیامت را هشدار داد
ناسا فرا رسیدن روز قیامت را هشدار داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ناسا اداره کل ملی هوانوردی و فضای آمریکا خطر آتشفشانی کوه یلوستون را هشدار داده است.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به نشریه پورتال "یوراسیا دیلی" روسیه، ناسا خطر آغاز فواره کوه آتشفشان یلوستون را هشدار داد. به نوشته "ایندپندنت"، این حادثه می تواند کل بشریت را دربر گرفته و سبب بروز فاجعه جهانی شود.

 "ایندپندنت" نوشت: این حادثه می تواند تا 8 درجه شدت آتشفاشانی رسیده و سبب تغییر منظره کل قاره آمریکای شمالی شده و تغییر آب و هوا در سراسر کره زمین را تحریک خواهد کرد.

محققان می گویند که امروزه حدود 20 آتشفشان خوابیده روی کره زمین قرار دارد که هر لحظه می توانند بیدار شوند. آنها خاطرنشان می کنند که بیدار شدن ابرآتشفشان یلوستون می تواند علت فرا رسیدن "زمستان هسته ای" شود که بر اثر آن میلیون ها نفر به هلاکت خواهند رسید.

آتشفشان بسیار خطرناک یلوستون در ایالت وایومینگ آمریکا قرار دارد و در نتیجه فواره آن "زمستان" طولانی فرا خواهد رسید. برای جلوگیری از این کار دانشمندان قصد دارند از طریق چاه دست ساخته به درون آن کوه آب وارد کرده و سپس به کمک بخار پدید آمده برق تولید کنند.

دریافت اطلاعات در باره جهان های موازی نزدیک می شود - اسپوتنیک ایران
امواج گرانشی باعث تغییر جهت عقربه های«ساعت روز قیامت»شد

ناسا از اواسط ماه اوت تا کنون خطر آغاز آتشفشانی کوه یلوستون را اعلام می کند.

دانشمند "گنادی منژولین" استاد زمینشناسی دانشگاه سن پترزبورگ" روسیه بر آن است که رسانه های آمریکایی این خطر را مسکوت می گذارند. ولی این خطر برای کل بشریت هست. بر اثر انفجار عظیم  این آتشفشان ابر بزرگی به اتموسفر انداخته شده که مدت مدیدی بر فراز زمین قرار گرفته  و مانع از نفوذ پرتوهای خورشیدی خواهد شد. بر اثر افزایش دو برابر پرتوافکنی رادیواکتیف از طرف خورشید اهالی سراسر زمین با نبود حاصل روبرو شده و ذخایر مواد غذایی که زمینیان دارند فقط برای یک ماه کافی خواهد بود. برای 2-3 سال حرارت میانگین هوا  12 درجه سانتیگراد افت خواهد کرد. این آتشفشانی از نظر پیامد های خود با ضربه چند شهاب سنگ  و جنگ هسته ای قابل مقایسه است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала