ماشین های پرنده شخصی+ویدئو

© Photo / Philippe Lecocq/ Facebookیکی از انواع ماشین های پرنده
یکی از انواع ماشین های پرنده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آرزوی داشتن ماشین پرنده شخصی به واقعیت نزدیک می شود.

به گزارش اسپوتنیک، متخصصان به فکر ساخت ماشین های پرنده افتاده‌اند، ماشین هایی که طرح مفهومی آنها ارائه شده و هر یک دارای مزایا و معایبی است.

وسیله بالدار سفید کوچک از سطح زمین بلند می شود و در مسافتی حرکت می کند. به نظر می رسد همه جابجایی ها بدون دردسر باشد. این وسیله همانند Skywalker's Landspeeder در جنگ ستارگان است، با این تفاوت که شخص در سیاره تاتوئین نیست. شاید بتوان با توجه به اکوسیستم جنگ ستارگان توضیح داد که چرا سازنده این وسیله پرنده یعنی لیلیوم (Lilium) جویای سرمایه گذاری ۹۰ میلیون دلاری شده است.  سازنده لیلیوم گفت: ما شهرهای بسیار شلوغی داریم و می توانیم با انجام کارهایی در این عرصه مشکلات را بهبود بخشیم. در حال حاضر در تلاشیم تا سیستم حمل و نقل خود را تبدیل به حمل و نقل جمعی کنیم.

لیلیوم تنها ماشین پرنده نیست، بلکه نمونه های اولیه دیگر توسط رقیبان سرمایه گذاری و ساخته شده اند و در حال انجام پروازهای آزمایشی خود هستند. بنابراین ظهور سریع ماشین های پرنده چندان دور از ذهن نیست.

لیلیوم (Lilium) توسط شرکت هوایی آلمانی در سال 2014 راه اندازی شد. این جت تاکسی هوایی دارای 5 صندلی است و قصد دارد اولین پرواز مجهز آزمایشی خود را در سال 2019 انجام دهد.

اوبر (Uber)باید حرکتی عمودی رو به بالا داشته باشد و باید  برای ورود به بازار ابتدا موانعی چون صدور گواهی، فناوری باتری و زیرساخت را رد کند.

 

ایرباس (Airbus) بیشتر مشهور به جت A380 دوطبقه است. ایرباس نخستین بار به عنوان راه حلی برای انتقالات شهری در نمایش موتوری بین المللی ژنو در ماه مارس مطرح شد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала