تنوع بسیار زیاد نان در روسیه +عکس

© Fotolia / Tyler OlsonСвежий хлеб на полке в пекарне
Свежий хлеб на полке в пекарне - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تنوع زیاد نان در روسیه به شبکه های اجتماعی نیز راه پیدا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از انواع مختلف نان در روسیه در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

#راشاگراد

Публикация от RussiaGrad (@russiagrad) Сен 6 2017 в 10:21 PDT

در روسیه علاوه بر انواع روش های متنوعی که برای پخت نان دارند از انواع مختلفی از آرد و غلات نیز در پخت نان استفاده می کنند و همین امر باعث تنوع نان در این کشور شده است. محبوبیت نان در کشورهای اسلاو نظیر روسیه به قدری است که حتی موزه هایی نیز با نام موزه نان برای بازدید عموم ساخته شده است.

#болгар#музейхлеба

Публикация от @natalia_strogaya Июн 26 2017 в 10:52 PDT

برخلاف بسیاری از کشورهای خاورمیانه که نان معمول جامعه از گندم و یا جو ساخته می شود، در کشور روسیه از غلات مختلفی مانند جو، جوی دوسر، گندم با سبوس و سفید، ذرت، ارزن استفاده می شود. البته در کنار این ها بعضی از نان ها از ترکیب و مخلوط چند غله تولید می شوند که نمونه ای آن نان هشت غله می باشد.


بجز بحث غله مورد استفاده در نان، طرز تهیه آن هم از عوامل تنوع نان در روسیه است. برخی نان ها در این کشور با کمک مخمر تهیه میشوند و برخی دیگر با خمیر ترش و یا بدون مخمر تولید می شوند. نانهایی وجود دارد که به صورت عادی و از آرد تهیه میشود و برخی نانها از غله کامل تهیه میشود بدون اینکه به آرد تبدیل شود.
جالب است بدانید که بسیاری از مردم روسیه نانهای تیره را به عات داشتن فیبر و مواد مغذی بیشتر، ترجیح میدهند.

در روسیه نان سنتی وجود دارد که رنگ تیره ای دارد و اغلب از "چاودار" تهیه میشود. مردم روسیه این نان را یکی از سالم ترین و پرفایده ترین نان ها می دانند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала