محققان دانشگاه جان هاپکینز پهبادی ساختند که زیر اب حرکت می کند

© Desert Wolfمحققان دانشگاه جان هاپکینز موفق به ساخت پهبادی شدند که علاوه بر آسمان زیر اب نیز حرکت می کند. نام این پهباد دو منظوره Flying Fish است و این گروه دو سال و نیم برای ساخت این پهباد وقت صرف کردند.
محققان دانشگاه جان هاپکینز موفق به ساخت پهبادی شدند که علاوه بر آسمان زیر اب نیز حرکت می کند. نام این پهباد دو منظوره Flying Fish است و این گروه دو سال و نیم برای ساخت این پهباد وقت صرف کردند. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محققان دانشگاه جان هاپکینز موفق به ساخت پهبادی شدند که علاوه بر آسمان زیر اب نیز حرکت می کند. نام این پهباد دو منظوره Flying Fish است و این گروه دو سال و نیم برای ساخت این پهباد وقت صرف کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جی پلاس، محققان دانشگاه جان هاپکینز موفق به ساخت پهبادی شدند که علاوه بر آسمان زیر اب نیز حرکت می کند. نام این پهباد دو منظوره Flying Fish است و این گروه دو سال و نیم برای ساخت این پهباد وقت صرف کردند.

پهپاد مذکور به وسیله یک موتور و پروانه زیر آب حرکت می کند. پروانه مذکور هنگام پرواز با سرعت زیادی حرکت می کند اما زیر سطح آب از سرعت آن کاسته می شود.

هدف اصلی محققان این پروژه اینست که این پهباد با سرعت ۴۸ کیلومتر برساعت وارد آب شود و به وسیله حسگرهای مختلف دوربین اطلاعات زیست محیطی را جمع آوری کند و بعد از ان به مرکز عملیات بازگردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала