مرگ هفت عضو یک خانواده در تصادف با پژو در ایران

© Fotolia / Jan H. Andersenمرگ هفت عضو یک خانواده در تصادف با پژو در ایران
مرگ هفت عضو یک خانواده در تصادف با پژو در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصادف یک دستگاه سواری پژو 405 با عابران پیاده، دراستان سیستان و بلوچستان منجر به کشته شدن 7 نفر و مجروح شدن 2 نفر شد که توسط وسایل نقلیه امدادی به مراکز درمانی منتقل شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، پليس سیستان و بلوچستان درباره اين حادثه كه در ساعت 3 بامداد امروز، در کیلو‌متر 9 محور بزرگراه شهید فتح مرادی ایرانشهر به بمپور اتفاق افتاده، گفت: یک دستگاه اتوبوس تعداد 9 نفر اعضاء یک خانواده را در کنار پل عابر پیاده روستای محمدان پیاده كرده و حرکت می كند. دقایقی بعد یک دستگاه سواری پژو 405 که خلاف جهت در حرکت بوده با عابرین پیاده برخورد می كند و از محل متواری می شود که متأسفانه در این سانحه تعداد 7 نفر در محل جان خود را از دست داده و 2 نفر نیز مصدوم و به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

سرهنگ يدالله ستوده در ادامه گفت: در ادامه ساعتی بعد، سواری پژو که زیر پلی پنهان شده بود، شناسایی شده و مشخص مي شود که سواری مذکور سوخت کش بوده و حامل مشک پر از گازوئیل در داخل خودرو و صندوق عقب است.

رييس پليس راه جنوب استان سيستان و بلوچستان افزود: متاسفانه فعالیت در امر قاچاق سوخت و کالا که رعایت نكردن مقررات راهنمایی و رانندگی را در پی دارد سالیانه جان ده ها نفر از شهروندان بی گناه ما را می گیرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала