قابلیت های جدید آیفون 8

© Fotolia / Armada1985قابلیت های جدید آیفون 8
قابلیت های جدید آیفون 8 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در آیفون جدید با گفتن عبارت Hey Siri دستیار مجازی اپل فعال می گردد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیجیاتو، طبق توییتی که Guilherme Rambo یکی از توسعه دهندگان iOS در برزیل منتشر کرده دارندگان این آیفون قادر خواهند بود که با نگه داشتن دکمه اسلیپ/ویک/پاور سیری را فعال نمایند.
با در نظر داشتن اینکه آیفون بعدی شرکت کالیفرنیایی فاقد دکمه هوم خواهد بود، روشن است که صرفا با این ژست یا گفتن عبارت Hey Siri دستیار مجازی اپل فعال می گردد.
براساس گزارش اخیری که در نشریه بلومبرگ منتشر شده، بسیاری از کارکردهای دکمه هوم آیفون بعدی به یک نوار نرم افزاری منتقل شده اند که البته قرار است با آپدیت iOS 11 در اختیار کاربران آیپد نیز قرار داده شود.
دکمه اسلیپ/ویک/پاور هم طبق شایعات قابلیت های مختلفی دارد؛ برای مثال با فشار دادن آن دستگاه آنلاک (یا از حالت اسلیپ خارج) می شود. با فشردن دوباره دکمه، موبایل مجددا قفل می گردد. یک فشار طولانی تر نیز دستگاه را خاموش خواهد کرد.
روز 31 اوت شرکت اپل ارسال دعوتنامه برای مراسم معرفی محصولات جدید که در 12 سپتامبر برگزار می گردد را آغاز کرد. علاوه بر آیفون 8 در این همایش دو گوشی دیگر (آیفون 7 اس و 7 پلاس) نیز به نمایش درخواهند آمد.
علاوه بر این ساعت جدید اپل "Apple Watch" با "LTE" ، "Apple TV" با پشتبانی "4К" و "HDR" همچنین جزئیات بیشتر در مورد "iOS 11" ارائه خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала