ظریف : توئیتر، وسیله موثر در انتقال پیامهای بین المللی ست

© Sputnik / Vladimir Astapkovichظریف : توئیتر، وسیله موثر در انتقال پیامهای بین المللی ست
ظریف : توئیتر، وسیله موثر در انتقال پیامهای بین المللی ست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت در خصوص استفاده اش از توئیتر در میانه مذاکرات هسته ای گفت :توئیتر یک وسیله ی موثر در انتقال پیام در سطح بین المللی است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پاد ظریف گفت: «معتقدم که توئیتر و سایر امکانات فضای مجازی ابزارهایی هستند که می‌باید به‌صورت بهینه مورداستفاده قرار بگیرند و هم درصحنه داخلی و هم بین‌المللی می‌توانند مؤثر باشند. این دیدگاه شخصی بنده است.
من از توییتر فعلاً با توجه به مقررات داخلی به‌عنوان ابزار پیام‌رسانی، صرفا در سطح بین‌المللی استفاده کرده و به همین دلیل هم هیچ‌گاه توییت فارسی نداشته ام و توییت هایم را به انگلیسی و عربی ارائه کردم تا در فضای بین‌المللی با این رسانه که بسیار هم در فضای دیپلماسی رسانه‌ای مؤثر است مورد استفاده قرار بگیرد. البته معتقد هستم که توئیتر می‌تواند یک وسیله مؤثر هم برای داخل باشد.
برای پیام داخلی تلاش کردم از اینستاگرام استفاده کنم؛ گرچه من در اینستاگرام تازه وارد هستم و مدت‌ها بیشتر در آن توییتر تمرکز داشتم ولی از اول سال ۹۶ در اینستاگرام حضور پیدا کردم که امیدوارم از آن مسیر هم بتوانم با استفاده از یک روشی که در ایران مورد قبول است و مورد استفاده است از این طریق ارتباط خوبی با دوستان عزیز در داخل کشور هم داشته باشم».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала