گلابی دردسرساز نماینده مجلس ایران +عکس

© AP Photo / Vahid Salemiگلابی دردسرساز نماینده مجلس ایران +عکس
گلابی دردسرساز نماینده مجلس ایران +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از نمایندگان مجلس ایران با خوردن گلابی سوژه شبکه های اجتماعی شد.

به گزارش اسپوتنیک، تصویری در شبکه های اجتماعی همه گیر شده است و دست بدست میچرخد که در آن یکی از نمایندگان مجلس با گلابی وارد صحن مجلس می شود. تصویر گرفته از او توسط خبرنگاران همیشه حاضر در مجلس به سرعت در فضای مجازی توسط کاربران به اشتراک گذاشته شده است.

. یادمه یه بار سر کلاس استادمون داشت گوجه سبز میخورد، بعد یکی از بچه ها گفت خانم اجازه میشه بریم آب بخوریم؟ استادمون گفت نه فقط زنگ تفریح. بعد منم گفتم خانم اجازه پ چرا شما دارین گوجه سبز میخورین؟! زنگ تفریح نشده که😐. یهو دونه گوجه سبز تُفیشو پرت کرد تو سر من. حالا دیگه بزرگ شدمو ترسی ندارم و خوشبختانه گلابی هم دونه نداره… نمیدونم اروپا رفتید یا نه ولی اونجا با هر نژادو مذهبی هرچیزی سر جای خودشه و همه مسئولیتشونو به خوبی انجام میدن… اما اینجا از کلاس درس بچگیهات بگیر تا مجلس نمایندگان کشوری هیچی سر جای خودش نی. اونی هم که میخواد سر جای خودش باشه چنان میکوبن تو سرش که سرو تهش جابجا میشه😬…. مورد داشتیم، یکی از نماینده ها در حین رسیدکی به صلاحیت وزرای پیشنهادی به سرعت از صحن خارج شده و از درخت کنار مجلس ۶ عدد گلابی کنده ، وارد مجلس شده و نوش جان کرده😂.حالا اینا به کنار ، میگن نماینده محترم به شدت از کارش پشیمون شده چون گلابی ها رو نشُسته خورده😅 حالا بازم اینا همه به کنار دلم ازین خون شده که یک وزیر تایید صلاحیت شد ولی نماینده مهم کشورمون اقای قاضی پور مشغول گلابی چیدن بودن و نشد مخالفت یا موافتشو اعلام کنه😢. حالا چکار کنیم!؟ اگه وزیر بَد دربیاد چی؟؟؟😜. 👇🏽👇🏽 @perspolis_nc @perspolis_nc

Публикация от اِنـسـیـه پـرسـپـولـیـسـی💎️ (@perspolis_nc) Авг 20 2017 в 1:58 PDT

او که نماینده شهر "ارومیه" می باشد، برای دقایقی به بیرون از صحن مجلس رفته و پس از بازگشت، ۶ عدد گلابی در دستش بوده است.

بسیاری از کاربران نسبت به این حرکت نماینده واکنش نشان دادند. آنان معتقدند که این مسئله در زمان صحبت در مورد وزرا و رای گیری در مورد آنها بوده است. بسیاری از کاربران این حرکت را بی توجهی نماینده نسبت به اتفاقات مجلس تلقی کردند. در مقابل عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که خوردن میوه در محل کار اشکالی ندارد و با اینکار می خواست چند دقیقه ای استراحت نماید تا با تمرکز بیشتری مسائل را دنبال کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала