با اصطلاحات عجیب کافه ای آشنا شوید +عکس

اشتراک
دانستن اصطلاحات کافه ای به شما در انتخاب درست سفارش در کافه ها کمک خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در اوج فصل مسافرت های تابستانی و گردش های شهری، عده بسیاری از مردم برای صرف چای، قهوه یا هر نوشیدنی یا خوردنی دیگری سربغ کافه ها و رستوران ها می روند. ولی با ورود نوشیدنی های جدید، اصطلاحات جدیدی نیز رواج پیدا کرده است که ممکن است همه مردم از آنها آگاهی نداشته باشند.
در این رابطه برخی از کاربران فضای مجازی تصویری که در آن توضیح مختصری درباره نوشیدنی ها و خوردنی هایی که اکنون در کافه ها سرو می شود را به اشتراک گذاشته اند که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

‌ #اصطلاحات_کافه ای😄‌‌👌‌ ‌ ‌ ‌💎Admin→@namil_.7._ 💎other page→@_._paradise.music_._

Публикация от 💀†پارادآیس†💀 (@__.__paradise__.__) Май 23 2017 в 3:36 PDT

برای مثال:
به نوشیدنی غلیظ از میوه ها "اسموتی"، آبمیوه با نوشیدنی گاردار "کوکتل"، بستنی و خامه و میوه همزده "شییک"، نان نازک سرخ شده که معمولا یا میوه و شکلات پر می شود "کرپ یا همان بلینی روسی"، ساندویچ تنوری با پنیر، مرغ یا کالباس "پنینی"، ماکارونی لوله ای با سس درست شده از خامه و کره "آلفرودو"، ماکارونی رسته ای نواری تخت با مرغ و سس "کاربونا یا کاربونارا" گفته می شود.
اسپرسو: یک اونس آب با درجه حرارت 88 تا 92 درجه سانتیگراد که 6 تا 9 گرم قهوه مخصوص اسپرسو و کاملا آسیاب شده درون آن به مدت 18 الی 25 ثانیه دم کشیده باشد اسپرسو نامیده میگردد. معمولا این اندازه از اسپرسو یک شات (shot) نامیده می شود.
آمریکانو: هنگامیکه یک شات اسپرسو با آب داغ رقیق میگردد امریکانو نامیده میشود.
کاپوچینو یا کاپاچینو: نوشیدنی که 3/1 آن از اسپرسو،3/1 شیر داغ و 3/1 شیر کف کرده همراه با رویه پودر کاکائو و یا دارچین کاپوچینو نامیده میشود.
موکاچینو: یک شات اسپرسو + شکلات مایع و یا پودر کاکائو + شیر داغ با رویه شیر کف کرده.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала