پاسخ سپاه به آمریکا : گشت های پهپادی را ادامه خواهیم داد

© Sputnik / Arash Dorudi پاسخ سپاه به آمریکا : گشت های پهپادی را ادامه خواهیم داد
پاسخ سپاه به آمریکا : گشت های پهپادی را ادامه خواهیم داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یگان پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس اطلاع داد : گشت های پهپادی در محدوده کنترل پدافند هوایی ایران با دقت و بدن توجه به فضا سازی های روانی ادامه خواهد یافت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، روابط عمومی یگان پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در خلیج فارس در واکنش به بیانیه ای که سخنگوی نیروی دریایی ارتش آمریکا روز دوشنبه درخصوص نزدیک شدن یک فروند پهپاد ایرانی به ناو هواپیمابر نیمیتز در خلیج فارس انجام داد ، اعلام کرد؛ ماموریت گشت هوایی ما در محدوده کنترل پدافند هوایی کشور(A.D.I.Z) به طور معمول و روزانه با رعایت قوانین جاری انجام می شود.
در این اطلاعیه ، ادعای آمریکایی ها در خطرناک خواندن پرواز پهپاد ایرانی افزوده است، پهپادهای سپاه پاسداران به استاندارد ناوبری مجهز بوده و هدایت آنها نیز به صورت دقیق و حرفه ای صورت می پذیرد و ادعای آمریکایی ها ناشی از ضعف سیستم های تشخیصی و شناسایی و یا فرافکنی آنها است.
روابط عمومی یگان پهپادی سپاه مستقر در خلیج فارس خاطر نشان کرد: گشت های پهپادی سپاه در محدوده های ماموریتی، با دقت و به صورت مستمر و در چارچوب صیانت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و بدون توجه به فضاسازی روانی نیروهای بیگانه در خلیج فارس ادامه خواهد داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала