امریکا در قبال کره شمالی، مذاکره همراه با گزینه نظامی را مد نظر دارد

© Photo / KCNAامریکا در قبال کره شمالی، مذاکره همراه با گزینه نظامی را مد نظر دارد
امریکا در قبال کره شمالی، مذاکره همراه با گزینه نظامی را مد نظر دارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
واشنگتن آماده مذاکره با پیونگ یانگ است، نه علاقه مند به تغییر رژیم، اما برای حل مشکل کره شمالی در صورت لزوم از گزینه نظامی هم استفاده خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وال استریت ژورنال، واشنگتن آماده مذاکره با پیونگ یانگ است، نه علاقه مند به تغییر رژیم، اما برای حل مشکل کره شمالی در صورت لزوم از گزینه نظامی هم استفاده خواهد کرد.

کره شمالی با وجود تحریمهای سازمان ملل به آزمایش های موشکی خود تحت عنوان دفاع از خود در برابر امریکا ادامه می دهد.قبلا هم پیونگ یانگ و واشنگتن همدیگر را تهدید کرده بودند.

یکی از اهداف ایالات متحده خلع هسته ای پیونگ یانگ می باشد و برای ایالات متحده تغییر ژریم و یا ادغام دو کره با یکدیگر مطرح نیست.امریکا اعلام می کند اماده مذاکره می باشد ولی در عین حال این انتظار را هم دارد که کره شمالی به سرعت اقدام های تحریک امیز خود را خاتمه دهد مخصوصا در زمینه ازمایشهای موشکی. انها همچنین می افزایند کره شمالی در حال حاضر دو گزینه برای انتخاب دارد — صلح، رفاه و شهرت بین المللی، و یا جنگ، فقر و انزوا.

روزنامه های کره شمالی قبلا اعلام کرده بودند که نظامیان این کشور در حال بررسی برای حمله به مراکز نظامی امریکا در جزیره گوام واقع در غرب اقیانوس آرام می باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала