گزارش و تحلیل

واکنش جالب علی دایی به بوسیدن دستش توسط یک هوادار +ویدئو

© Photo / Pixabayواکنش جالب علی دایی به بوسیدن دستش توسط یک هوادار +ویدئو
واکنش جالب علی دایی به بوسیدن دستش توسط یک هوادار +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
علی دایی در واکنش به کودکی که در ودیدار با او دستش را بوسید حرفی زد که به شدت مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، علی دایی فوتبالیست سابق تیم ملی ایران که در رزومه خود مربی گیری تیم هایی همچون نفت آبادان، سایپا، صبای قم، پرسپولیس و تیم ملی ایران را بر عهده دارد، مدتی است که بار دیگر بر سر زبان ها افتاده است. ماجرا از آن قرار است که هنگامی که او مرداد امسال در جمعی از خردسالان فوتبالی ایران در شهر اهواز قرار داشت، کودکی بر دستان او بوسه می زند. دایی با نگاهی محبت آمیز سر خود را خم کرده و به او می گوید که فقط دستان مادر و پدر خود را ببوس و نه بیشتر.

این صحنه که توسط دوربین های خبرنگاران به ثبت رسیده بود، پس از انتشار موج عظیمی از کامنت های مثبت کاربران در شبکه های اجتماعی را در بر داشت.
کاربران بسیاری در این رابطه کامنت هایی با منظمون های مختلف نوشته اند. کاربری در این رابطه نوشته است "آفرین علی دایی نازنین…باعث افتخاری مرد… بچه ها و بزرگترها باید بدانند هر دستی شایسته بوسیدن نیست… سياست ها و سياستمداران عوض مي شوند و مي روند و فراموش مي شوند… اما هنرمندان و فرهيختگان و ورزشكاران شريف در قلب مردم —كه بهترين جاي دنياست-زنده مي مانند"
کاربر دیگری نیز عقیده دارد خوشبختانه یا متاسفانه تاثیر این جمله از زبان ایشون صدها برابر بیشتر است. کاش همه بزرگان اینقدر اخلاقمدار بودند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала