قدیمی ترین خیابان های مشهور روسیه (قسمت دوم)

© REUTERS / Mandel Nganقدیمی ترین خیابان های مشهور روسیه (قسمت دوم)
قدیمی ترین خیابان های مشهور روسیه (قسمت دوم) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خیابان های مشابه آربات در دیگر شهرهای روسیه

در قسمت اول با خیابان آربات به عنوان یکی از اصلی ترین مکان های دیدنی روسیه آشنا شدیم.

قدیمی ترین خیابان های مشهور روسیه (قسمت اول) - اسپوتنیک ایران
قدیمی ترین خیابان های مشهور روسیه (قسمت اول)

به گزارش اسپوتنیک، مشابه خیابان آربات نیز در شهر دیگر روسیه به نام "کازان" وجود دارد. خیابان "بااومان" در شهر کازان به باقی مانده کرملین که توسط "ایوان مخوف" نابود شد و مسجد "قل شریف" منتهی می شود. هر کس که قصد خرید صنایع دستی روسیه به همراه لوازم خاصی که در شهر کازان تولید می شود را دارد باید به این خیابان بیاید تا علاوه بر دیدن مکان های دیدنی واقع در این خیابان و آشنایی با فرهنگ های مختلف، صنایع دستی مورد نظر خود را خریداری کند.
شهردار کازان خواهان تجهیز خیابان بااومان به عنوان محل اصلی تردد هواداران فوتبال هنگام برگزاری جام‌جهانی 2018 روسیه شده است. در این خیابان کلیسای تاریخی باومان وجود دارد.


#любимыйнижний #болшаяпокровская #opennizhniy

Публикация от Наталья Жукова (@miss.nvitalievna) Сен 19 2015 в 9:31 PDT

در شهر دیگر روسیه به نام "نیژنی نوگرد" نیز از این دسته از خیابان ها وجود دارد. نام این خیابان "پاکروفسکی بزرگ" هست که لقب خیابان آربات نیژنی نوگراد را نیز به آن داده اند. همانند خیابان آربات در مسکو، این خیابان نیز قدیمی ترین خیابان شهر نیژنی نوگراد است که از دیرباز مهد فرهنگ و هنر و موسیقی است.

Ул.Баумана👣👣👣👣#нагулялись #08082017 #казань

Публикация от ✨✨ (@dilyara777) Авг 8 2017 в 5:06 PDT

اجراهای خیابانی نوازندگانی که از دل این خیابان برخواسته اند، کافه های رنگارنگ مدرن و یا سنتی، تئاترهای مختلف و همه و همه جلوه خاصی به این خیابان بخشیده اند. همانند دو خیابان مشهور دیگر در روسیه، در این خیابان می توان صنایع دستی روسیه و صنایع دستی خاص شهر نیژنی نوگراد را تهیه کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала