گزارش و تحلیل

محسن حججی نماد مظلومیت

© Tiziana Fabiمحسن حججی نماد مظلومیت
محسن حججی نماد مظلومیت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
علیرغم اینکه چند هزار شهید مدافع حرم در راه دفاع از حرم و مرز و بوم ایران به آرزوی خود رسیده اند اما شرایط شهادت محسن حججی وی را به نماد مظلومیت شهدای مدافع حرم تبدیل کرده.

 

گو اینکه این شهدا برای دفاع از نماد های تشیع به جنگ با تروریست ها می روند اما بر کسی پوشیده نیست که شهدای حرم همانا ادامه دهندگان راه شهدای جبهه های جنگ ایران با عراق و حامیان مرز و بوم ایران می باشند و اگر این جوانان سینه سپر نمی کردند امروزه داعش نه فقط دمشق و بغداد را گرفته بودند بلکه ما ایرانی ها مجبور بودیم درون مرز خود با آنها بجنگیم.

جای تاسف دارد که برخی متوجه ماجرا نیستند و تحت تاثیر رسانه های غربی و رسانه های مورد حمایت پشتیبانان داعش و تروریست ها هستند وبعضی وقت ها صحبت از دلیل حضور ایران در سوریه و عراق هستنداینان را باید به اهداف تاریخی این گروه های تروریستی ارجاع داد تا متوجه شوند همین که امروزه می توانند با خوشی در ایران عشق و حال کنند وسر به تن دارند و زبانشان می چرخد تا بتوانند از حضور این جوانمردان انتقاد کنند را مدیون مظلومیت همین شهدای حرم هستند.

اولین هدف تروریست های وابسته به سلفی های وهابی نابودی شیعیان و ایرانی ها می باشد و آنهایی که این را نمی دانند می توانند به تاریخ تاسیس سلفی های وهابی و اولین اقدامات آنها در تاریخ مراجعه کنند تا متوجه شوند همان دویست سال پیش که اینان اولین حکومت خود را با همکاری خاندان سعودی تشکیل دادند در اولین اقدام خود به کربلا حمله کردند و تلاش داشتند به سمت ایران پیش بروند.

از آن زمان تا به حال هم در مدارس آنها ایرانی ها را مجوس می دانند و شیعه ها را رافضی و همه اینها را کافر به همین دلیل هم تکفیری نام دارند، از بچگی هم به فرزندان خود آموزش می دهند که تا زمانی که مجوس و شیعیان نابود نشوند اسلام اصلاح نمی گردد.

آنها به فرزندان خود آموزش می دهند برای اینکه وارد بهشت شوند باید سر شیعیان را ببرند و با خون آنها ذات نجس خود را پاک کنند.

بر اساس باور این تروریست ها شیعیان و ایرانیان را فقط باید کشت یعنی حتی زنان و فرزندان شیعیان را نه اسیر می کنند و نه برده.

حال تصور کنید پایشان به ایران برسد.

آنها با انتشار تصاویر شهید کردن محسن حججی آرزو دارند غم و غصه و اندوه و ترس و رعب و وحشت را در میان ایرانیان و مدافعین حرم مشاهده کنند، بله ایرانی ها غمگین هستند و غصه دار هستند و اندوهگین می باشند که مجبور هستند گل سر سبد جوانان خود را برای نابودی مادون انسان ها اعزام کنیم اما قطعا نه ترس و نه رعب و نه وحشت ایرانی ها را مشاهده خواهند کرد.

الگوی محسن حججی ها امامشان امام حسین (عاست و چه خوشا که مانند امامشان به شهادت برسند.

به تاریخ نگاه کنید یاد امام حسین (عکجا و یاد یزید کجا.

یزیدیان در تاریخ به یزید خواهند پیوست و حسینیان به حسین.

همانگونه که یاران محسن حججی تک تک این مادون انسان ها را به جهنم فرستاده اند و منطقه را از نجاست آنها پاک کرده اند قطعا باقیماندگان آنها را نیز نابود خواهند کرد و دیر یا زود همان هایی که امروزه ساز شادی برای به شهادت رساندن محسن ما را می نوازند به درک واصل خواهند کرد و آنها سزای خود را در آتش جهنم خواهند چشید.

اینجا باید به حامیان تروریست ها هم توجه داشت و آنها نیز باید جرّ حمایت خود از تروریست ها را بکشند.

البته ایرانی ها نشان داده اند پیش پرداخت را همین جا روی کره زمین پرداخت خواهند کرد و بزودی زمین را جهنمی برای تروریست ها خواهند ساخت و قطعا بزودی تروریست ها تلافی این رفتار خود را در جهنم خشم ایرانیان خواهند چشید و جهنم ابدی برای آنها پیشکش خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала