محرومیت دائمی مسعود شجاعی و احسان حاجی صفی پس از بازی مقابل اسرائیل

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر محرومیت دائمی مسعود شجاعی و احسان حاجی صفی پس از بازی مقابل اسرائیل .
محرومیت دائمی مسعود شجاعی و احسان حاجی صفی پس از بازی مقابل اسرائیل . - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت ورزش ایران پس از اینکه این دو بازیکن مقابل یک باشگاه اسرائیلی در لیگ اروپا بازی کردند انها را از حضور دائمی در تیم ملی محروم کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Espn fc، یک مقام دولتی روز پنج شنبه گفت وزارت ورزش ایران پس از اینکه این دو بازیکن مقابل یک باشگاه اسرائیلی در لیگ اروپا بازی کردند را از حضور دائمی در تیم ملی محروم کرد.


کاپیتان تیم ملی ایران مسعود شجاعی و هافبک تیم ملی احسان حاجی صفی، که در تیم یونانی پانیونیوس بازی می کنند،در دیدار رفت از همراهی و سفر به اسراییل و حضور در برابر مکابی امتناع کردند اما در دیدار برگشت 90 دقیقه کامل برای تیم خود به میدان رفتند.


فدراسیون فوتبال ایران هفته گذشته بازی این دو بازیکن مقابل تیم اسراییلی را به شدت محکوم کرد و گفت که این پرونده را بررسی کرده و پس از صحبت با هر دو بازیکن، تصمیم نهایی را می گیرد.


محمدرضا داورزنی، معاون ورزشی ایران، به عنوان تلویزیون دولتی ایران گفت: 'مطمئنا مسعود شجاعی و احسان حاجی صفی هرگز برای پیوستن به تیم ملی دعوت نخواهند شد.چون خطوط قرمز را نقض کردند. '


تیم ملی ایران می تواند با تحریم های فیفا، که دخالت های سیاسی در فوتبال بین المللی را ممنوع می کند، مواجه شود.


ایران در حال حاضر برای جام جهانی 2018 واجد شرایط است و در ماه ژوئن اولین تیم آسیای بود که سهمیه حضور در جام جهانی را دریافت کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала