گزارش و تحلیل

نخستین رستوران مدرن هوشمند بدون پیشخدمت در ایران +ویدئو

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر نخستین رستوران مدرن هوشمند بدون پیشخدمت در ایران +ویدئو
نخستین رستوران مدرن هوشمند بدون پیشخدمت در ایران +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نخستین رستوران مدرن رباتیک با میز دیجیتالی در سعادت آباد ایران مشغول بکار است که در شبکه های اجتماعی به کرات منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپ ها و تصاویر متعددی از نخستین رستوران ایرانی در تهران در شبکه های مجازی منتشر شده است که در آن با استفاده از منو دیجیتالی که بر روی هر میز تعبیه شده است می توان سفارش غذای خود را داد.

منوی این رستوران با تنوع غذایی نسبتا خوب می تواند بدون نیاز به پیش خدمت و یا گارسون، نیازهای مشتری را دریافت کند و در زمان کوتاه آن را آماده نماید.
داستان جالب این رستوران هوشمند به همین جا ختم نمی شود. در منوی این رستوران گزینه ای به نام "پیتزاتو بساز" وجود دارد که مشتری می تواند پیتزای دلخواه خود را با مواد دلخواه خود ترکیب کرده و سفارش دهد.

همچنین جذاب جالب دیگری که در این رستوران وجود دارد این است که مشتری ها پس از سفارش می توانند بر روی همان میز دیجیتال گزینه بازی را فعال کرده و تا آماده شدن غذا فوتبال بازی کنند.

بسیاری از کاربران از این رستوران استقبال کرده و عنوان کردند که به این رستوران رفته و فضای بسیار مناسب و غذاهای خوشمزه ای دارد. همچنین کاربران معتقدند که حذف کامل گارسون در این رستوران، این فضا را جذاب و منحصر بفرد کرده است.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала