روش آتش نشانان چینی برای جلوگیری از خودکشی +ویدئو

© Fotolia / Chen Chien Hungروش آتش نشانان چینی برای جلوگیری از خودکشی +ویدئو
روش آتش نشانان چینی برای جلوگیری از خودکشی +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آتش نشانان چینی با روشی عجیب توانست یک زن را از خودکشی نجات دهند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس اطلاعات موسسه کنترل و پیشگیری از بیماریها در چین، این کشور با ۲۵ درصد کل آمار خودکشی در جهان با نرخ متوسط سالانه ۲۸۷٫۰۰۰ نفر (در هر دو دقیقه یک نفر)، و ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تلاش برای خودکشی ناموفق، در صدر کشورهای جهان قرار گرفت، تا نشان دهد که این کشور اگر چه از نظر اقتصادی جهان را در دست خود گرفته، ولی در چنین مواردی نیز رتبه اول را داراست.
پنجمین دلیل مرگ و میرها در چین، خودکشی است و روز به روز این آمار بویژه در سنین جوانی و نوجوانی (۱۵ تا ۳۴ ساله) افزایش می یابد. بیشترین تعداد خودکشی ها در جوانان، مربوط به دانش آموان دبیرستانی، دانشجویان و کارمندان و والدین جوانی هستند که تحت فشارهای سیاستهای دولت کمونیست چین بشدت از فشارهای شغلی و یا تحصیلی رنج می برند.
سیستم آموزشی جاری چین، فشار و انتظار بسیار بالا و خارج از توانی را از دانش آموزان می طلبد. دانش آموزان و دانشجویان علاوه بر استرس شدید تحصیلی تحمیلی سنگین، مسائل مختلف مرتبط به نگرانیهای شغلی مربوط به آینده و همچنین مسائل عاطفی و بلوغ را نیز تجربه می نمایند. درحالی که والدین جوان تحت فشارهای استرس زای شدید هزینه های بالای زندگی، مشکلات سنگین شغلی و تعلیم و تربیت فرزندان شان قرار دارند. استرس، احتمال کلی افسردگی را افزایش می دهد که دلیل اولیه خودکشی در چین است.
در فیلم زیر نجات یک زن از خودکشی به دست آتش نشانان که به طرز عجیبی انجام شد به تصویر کشیده شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала