آدم ربای مدل بریتانیایی: مافیای روسیه در این دزدی مقصر است

© AFP 2023 / Francois Guillotآدم ربای مدل بریتانیایی: مافیای روسیه در این دزدی مقصر است
آدم ربای مدل بریتانیایی: مافیای روسیه در این دزدی مقصر است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آدم ربایی که مدل بریتانیایی را در ایتالیا دزدیده بود و سعی داشت اطلاعات مربوط به حادثه این مدل انگیسی زبان را فروخته و مافیای روسی را در این دزدی متهم کند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه دیلی تلگراف در این خصوص اطلاع داد.
کلوئه آیلینگ برای عکاسی به میلان رفته بود اما در محل ملاقات با فردی که به نظر کارفرما معرفی شده بود، به او ماده ی مخدر تزریق کرده ودرون یک کیف به خانه ی روستایی در اطراف تورین بردند. این آدم ربایی یک هفته طول کشید. تمام این مدت دختر بریتانیایی درون یک کمد زندانی بود و آدم ربا سعی داشت قربانی خود را در شبکه غیر رسمی به مبلغ 300 هزار یورو بفروشد.
آدم ربا تصمیم گرفت زندانی خود را در تاریخ 17 ژوئیه آزاد کند بعد از آنکه فهمید او مادر یک کودک دوساله است و فروش مادر به نظر " خلاف قوانین او" محسوب می شد. برای همین او دختر را به ساختمان سفارت بریتانیا برد و پلیس هم در محل او را دستگیر کرد. اطلاع داده شد که این فرد لهستانی بوده و نامش لوکاش پاول هربر است.
این روزنامه خاطر نشان می کند که دو روز بعد از دزدی هربر نامه ای با عنوان " مدل بریتانیایی توسط مافیای روسی دزدیده شد" را در دیلی میرور منتشر کرد و سعی کرد اطلاعات مربوط به این حادثه و عکس های مدل را بفروشد. این آدم ربا به پلیس ایتالیا گفت او از اسم مافیای روسی را برای جلب توجه استفاده کرده است. خود مدل بیان داشت که هیچ چیزی در اینباره نمی داند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала