گزارش و تحلیل

رونمایی از طرح بزرک کی اف سی حلال در ایران

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر رونمایی از طرح بزرک کی اف سی حلال در ایران
رونمایی از طرح بزرک کی اف سی حلال در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رستوران زنجیره ای "کی اف سی" حلال ترکیه طرح بزرگی را رونمایی کرده است که نمایندگی هایی در ایران برقرار کند.

به گزارش اسپوتنیک، تصویری در شبکه های اجتماعی با استقبال بسیاری از کاربران روبرو شده است که در آن در مورد اعطای نمایندگی "کی اف سی" حلال در ایران صحبت می کند.
شرکت کی اف سی حلال ترکیه طی برنامه ای قرار است شعباتی در ایران افتتاح کند. گفته می شود این رستوران دارای مجوز از نهادهای قانونی و دولت جمهوری اسلامی ایران است. با نگاهی به تبلیغات هایی که از این پروژه در اینترنت می شود می توان شاهد فراخوان های متعدد برای جذب همکاری جهت پیشبرد این پروژه بود.

Follow @karmanianews for more! 📡📝کی اف سی حلال ترکیه از طرح بزرگ خود در ایران رونمایی کرد: 🔵فراخوان بزرگ ترین و پرسودترین سرمایه گذاری کسب و کار غذایی ایران شرکت #کی_اف_سی حلال ایرانیان نماینده رسمی کی اف سی حلال ترکیه، دارای مجوز از نهادهای قانونی و دولت جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد جهت بهره برداری از اپلیکیشن تهیه غذای خود در پنجاه نقطه تهران بزرگ آشپزخانه های مجهز کی اف سی را راه اندازی کند. در این طرح بزرگ تمامی مردم تهران (فاز یک طرح) از هر نقطه ای می توانند صرفا با نصب #اپ_کی_اف_سی غذای خود را با کیفیت جهانی و قیمت مناسب در سریع ترین زمان ممکن تهیه کنند. پیش بینی می شود در این طرح در فاز اول روزانه ۵۰ هزار پرس غذا توسط اپلیکیشن پیشرفته کی اف سی در تهران توزیع شود و حدود هزار نفر مشغول به کار شوند.کی اف سی حلال در این طرح با کاهش هزینه ها و حذف موانع کسب و کار ، راه کاری پیشرفته و پرسود را جهت تامین عذای فست فود جمعیت دوازده میلیون نفری تهران (فاز یک) در نظر گرفته است. لذا در قدم اول دارندگان شرایط ذیل می توانند با تکمیل فرم درخواست نمایندگی تهیه غذای کی اف سی از طریق سایت رسمی شرکت به آدرس www.kfchalal.irدارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت،معدن و تجارت اقدام نمایند. ✅نکات لازم درباره ملک و نمایندگی دلیوری: 1️⃣حداقل مساحت ملک مورد نظر پنجاه متر می باشد. 2️⃣با توجه به دریافت سفارشات از طریق سامانه مرکزی کی اف سی و تهیه غذای سفارش داده شده بر مبنای نزدیک ترین نمایندگی به نقطه جغرافیایی سفارش دهنده ،دارا بودن موقعیت مکانی خاصی (مثلا بر بلوار یا خیابان اصلی) مورد نظر نیست. 3️⃣ملک مورد نظر باید حائز ویژگی های بهداشتی اداره بهداشت محیط بوده و با دستور العمل های فنی شرکت مطابق باشد. 4️⃣ضرورتی بر تجاری بودن ملک مورد نظر نیست. 5️⃣چنانچه ملک استیجاری باشد ،ارائه اجاره نامه سه ساله با صاحب ملک الزامی است. 6️⃣حداقل میزان آورده لازم جهت دریافت نمایندگی و تجهیز نمایندگی تهیه غذا ،۶۵۰ میلیون تومان است. 🍿 @kfcclub1 لینک پر کردن فرم درخواست:👇 http://kfchalal.ir/about-kfc-app

Публикация от karmania (@karmanianews) Июл 30 2017 в 2:44 PDT

روش کار به این صورت است که به واجدین شرایط نمایندگی به صورت آشپزخانه اعطا می شود و مشتریان می توانند از طریق اپلیکیشن کی اف سی اقدام به سفارش غذای خود که متناسب با کیفیت جهانی است، کنند.
طبق پیش بینی های انجام شده، پس از اجرای این طرح در ۵۰ نقطه در تهران، روزانه ۵۰ هزار پرس غذا سفارش داده شده و ۱۰۰۰ نفر مشغول بکار شوند.
بسیاری از کاربران از این طرح استقبال کرده و آن را جالب عنوان کردند.

KFC dijamin halal —jakim malaysia- #kfc #kfcmurah #kfcpromoter #kfchalal #kfcmelaka #kfcchicken #kfcchallenge

Публикация от nash | 18 | melaka (@nashfattah) Апр 21 2017 в 6:21 PDT

یاد آور می شویم که کی اف سی حلال در بسیاری از کشورهای مسلمان همچون مالزی مدتهاست که فعالیت موفقیت آمیزی دارد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала