گزارش و تحلیل

آیت الله خامنه ای، احمدی نژاد و داعش. چه افراد دیگری هدف داعش قرار گرفته اند؟

اشتراک
طوری که پیشتر اسپوتنیک گزارش داد، داعشی ها صفحه محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران در اینستاگرام را هک کردند.

اسپوتنیک یادآور می شود که داعش کدامیک از رهبران، کشورها را در چه شرایطی مورد تهدید قرار داده است.
1. علی خامنه ای
گروه تروریستی موسوم به حکومت اسلامی (داعش) در مارس 2017 فیلمی حاوی تهدیداتی علیه آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران منتشر کرد. این فیلم تبلیغاتی 36 دقیقه ای به زبان فارسی که بوضوح برای ایرانیان تهیه شده بود، حاوی صحنه های اعدام شبه نظامیان شیعه اسیر شده در نبردها و همچنین تهدیداتی علیه علی خامنه ای بود که داعشی ها وی را به حمایت از یهودیان ساکن ایران متهم می کنند. در آن یک شبه نظامی نقاب دار می گوید:" ای خامنه ای ، حاکم لعنتی رژیم باصطلاح اسلامی ایران! آرام باش! به زودی خانه تو نیز همچنین خانه پشت سر من خراب خواهد شد!"

2. ولادیمیر پوتین
تروریست های اوت 2016 فیلمی حاوی تهدیدات علیه رئیس جمهور روسیه و فراخوان هایی خطاب به همدستان خود منتشر کردند. داعشی ها در این فیلم به جهاد در روسیه فرا خواندند. اسلام گرایان در آن روس ها و بطور مشخص پوتین را تهدید می کنند. تروریست ها می گویند:" پوتین، گوش کن، ما به روسیه آمده و شما را در خانه هایتان خواهیم کشت. برادران، بیائید به جهاد رو آورده و با آنها مبارزه کنیم".

3. اسرائیل
خبرگزاری معا، فوریه 2017 گزارش داد در بیانیه منتشره از سوی تروریست ها در اینترنت با صراحت "از آغاز جنگ علیه اسرائیل دشمن صحبت می شود".


4. بریتانیا
سالی جونز، یکی از معروف ترین تروریست های تحت تعقیب در جهان که همچنین خود را سکینه حسین می نامد، اول اوت پیام نگران کننده ای را در توییتر منتشر کرد که در آن از عملیات تروریستی قریب الوقوع در لندن صحبت می شود که گویا قرار است در همین تابستان رخ دهد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала