سرویس شگفت انگیز مدارس در هلند که درس زندگی می دهد +ویدئو

© REUTERS / Remko de Waal/PoolKing Willem-Alexander and his wife Queen Maxima of the Netherlands attend an event to unveil a national monument to commemorate the victims of the Malaysia Airlines crash in Ukraine in 2014 in Vijfhuizen, Netherlands, July 17, 2017
King Willem-Alexander and his wife Queen Maxima of the Netherlands attend an event to unveil a national monument to commemorate the victims of the Malaysia Airlines crash in Ukraine in 2014 in Vijfhuizen, Netherlands, July 17, 2017 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک سرویس مدرسه خلاقانه در هلند از بچه ها برای همکاری کمک میگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی از یک سرویس مدرسه در هلند در شبکه های مجازی منتشر شده است که در آن بچه های مدرسه به جای نشستن در وسیله نقلیه، به حالت دوچرخه پا می زنند.
این کلیپ خلاقانه در فضای مجازی طرفداران بسیاری را پیدا کرده است.

این سرویس مدرسه چیزی شبیه به دوچرخه اما در ابعاد بزرگ است که گنجایش تقریبا بالای ۱۰ نفر را دارد. همه افراد سوار بر سرویس باید همکاری کرده و پا بزنند تا سرویس مدرسه بتواند حرکت کند.

یک سرویس مدرسه کودکانه ی خلاقانه #ترفند_خلاقانه #سرویس_مدرسه #کودک

Публикация от new_ideas4better_life (@new_ideas4better_life) Июл 19 2017 в 8:27 PDT

در این سرویس هم بچه ها به موقع به مدرسه میرسند و هم کار گروهی انجام می دهند و هوا نیز آلوده نمی گردد. علاوه بر این، بچه ها نیز از این ورزش که حالت بازی نیز دارد لذت می برند.
این ایده مورد توجه بسیاری از کاربران واقع شده است.
بسیاری از کاربران معتقدند که توجه به مسایل ریز می تواند در آینده از مشکلات بزرگی جلوگیری کند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала