روبوسی نیمه تمام لاریجانی سوژه شبکه های اجتماعی +ویدئو

© AP Photo / Karsten ThielkerTwo unidentified tourists kiss in front of a painting on one of the rare remaing parts of the Wall in Berlin, in October 1995
Two unidentified tourists kiss in front of a painting on one of the rare remaing parts of the Wall in Berlin, in October 1995 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تلاش برای بوسیدن "خاویر سولانا" توسط لاریجانی سوژه شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی با اینکه مربوط به زمان های گذشته است اما دوباره منتشر شده است که تلاش لاریجانی برای روبوسی با نماینده اتحادیه اروپا را به تصویر می کشد.

انصافا اینو دیگه تاریخ فراموش نخواهد کرد:))…. #لاریجانی

Публикация от بیسیمچی مدیا (@bisimchimedia) Июл 29 2017 в 7:12 PDT

در کلیپ منتشر شده، پس از دست دادن دو مقام سیاسی، علی لاریجانی تلاش می کند که نماینده اتحادیه اروپا را ببوسد که با مخالفت او روبرو می شود. نماینده اتحادیه اروپا، خاویر سولانا با عقب کشیدن خود عدم تمایل خود را برای روبوسی با لاریجانی ابراز می کند.
این فیلم با واکنش های زیادی از سوی کاربران روبرو شده است. بسیاری از کاربران این حرکت را جزو جنجالی ترین اتفاقات در سیاست می دانند که تاریخ هرگز فراموش نخواهد کرد. عده ای معتقدند که در اتیکت و آداب معاشرت سیاسی بوسیدن جایگاهی ندارد و افراد فقط باهم دست می دهند. عده ای دیگر معتقدند که بوسیدن دو مرد در کشورهای اروپایی معنی خوبی نمی دهد، به همین دلیل سولانا از بوسیدن لاریجانی خودداری کرده است.
عده ای از کاربران نیز عنوان کرده اند که این حرکت سولانا کاملا از روی بی ادبی و بی احترامی بوده است و عدم تمایل خود را به صمیمی شدن با نماینده ایرانی می رساند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала