گزارش و تحلیل

لحظاتی با سوتی های پخش آنلاین+ویدیو

© AFP 2023 / Robyn BeckКандидат в президенты США от демократической партии Хиллари Клинтон
Кандидат в президенты США от демократической партии Хиллари Клинтон - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در پخش آنلاین برنامه ها معمولا اتفاقات جالبی رخ می دهد. هر کدام از این اتفاقات که به اصطلاح سوتی می نامند، در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی پیدا می کنند.

اسپوتنیک تعدادی از این سوتی های جذاب و پربیننده را برای شما در یک جا گردهم آورده تا از دیدن آنها لذت ببرید.

یکی از سوتی های جالب و خنده دار در پخش زنده برنامه بی بی سی و در زمان پخش گفتگو با کارشناس مسایل کره جنوبی رخ داد. زمانی که کارشناس مشغول تفسیر سخنان رییس جمهور کره جنوبی بود، دو کودک خردسال او درب اتاق را باز کرده و شروع به بازی و دویدن کردند.

 

ناتاشا اکسلبی مجری تلویزیون آ.ب.س. استرالیا درست در لحظه ای حواسش از دوربین پرت شد که پخش زنده آغاز شده بود. وقتی مجری متوجه اشتباه خود شد، با حالت وحشت زده و خیره به دوربین، برای چند لحظه دهانش باز مانده بود. این ویدئو بلافاصله در فضای مجازی دست به دست شد.

 

در لحظه ای که خبرنگار فاکس مشغول صحبت در برنامه زنده بود، یک عنکبوت آرام در کنار رودخانه حرکت کرده و به او نزدیک می شد. خانم خبرنگار طوری به صحبت خود در مقابل دوربین ادامه داد که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده. به گفته خود خبرنگار در همان پخش زنده، او راه رفتن عنکبوت روی لباسش را حس می کرده، اما تمام سعی خود را به کار گرفته بود که مخاطب متوجه این ترس و نگرانی او نشود و تا آخرین کلمه اشک و ترس خود را قورت داده بود.

نیل اوشاکوف شهردار ریگا به گفتگو با مردم کشورش در فضای مجازی علاقه دارد و مرتب برنامه پرسش و پاسخ آنلاین ترتیب می دهد. در یکی از همین برنامه ها یک گربه سیاه جلوی دوربین پرید و صورتش را توی فنجان چای شهردار کرده، سپس سرش را بلند کرد و در همان جا ایستاد.

 

اتفاق مشابهی هم برای یکی از مجریان یک کانال تلویزیونی در ترکیه رخ داد. گوینده در حال شرح اخبار صبحگاهی بود که ناگهان یک بچه گربه روی میز او پرید. مجری کاملا مسلط در جای خود ماند و پس از پایان متن، به گربه خوشآمد گفته و خطاب به بینندگان تلویزیون تاکید کرد که نسبت به حیوانات بی صاحب مهربان باشند.

 

مجری کانال تلویزیونی روسیه «صبح بخیر تنیس» چندان خوش شانس نبود. در برنامه زنده او یک خفاش نه چندان مهربان وارد صحنه شده و  این طرف و آنطرف می پرید. این خفاش مانع از ادامه برنامه شد.

 

در پخش زنده کانال پنج تلویزیون اوکراین ناگهان یک کودک جلوی دوربین دوید. مجری درست همان لحظه درباره بازداشت یک فعال زن صحبت می کرد که در نشست خبری پتر پاروشنکو رییس جمهور اوکراین عریان شده بود. همین لحظه بود که دختربچه جلوی دوربین دویده و با صدای بلند سوال کرد: «مامان منو ندیدین؟»

 

زمانی که مجری تلویزیون کانال تی وی 3 ایرلند در پخش زنده وضعیت هوا را اعلام می کرد، باد شدیدی بلند شد.

 

بعضی از خبرنگاران در هنگام پخش زنده برنامه اعلام می کنند که حرفی برای گفتن ندارند.

 

در پخش زنده یک برنامه از کانال تلویزیونی 22 نیوز شهر اسپرینگ فیلد امریکا شخصی با لباس آدم برفی به طور غیرمنتظره جلوی دوربین آمد.

 

یکی از مجریان سرشناس کانال بی بی سی در زمان پخش اخبار به صورت زنده دو دقیقه سکوت کرد. دلیل سکوت وی ظاهرا بروز مشکلات فنی بوده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала