تحقیقات فدرال از شرکت آمازون در آمریکا به دلیل فروش کالا به یک ایرانی

© AP Photo / Brandon BaileyA Kiva robot drive unit is seen, foreground, before it moves under a stack of merchandise pods, seen on a tour of one of Amazon's newest distribution centers in Tracy
A Kiva robot drive unit is seen, foreground, before it moves under a stack of merchandise pods, seen on a tour of one of Amazon's newest distribution centers in Tracy - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت آمازون به دلیل احتمال نقض قوانین تحریمی آمریکا و فروش کالا به یک فرد احتمالا مرتبط با ایران تحت تحقیقات فدرال قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، شرکت آمازون به دلیل فروش کالا به دست کم یک فرد که در لیست سیاه تروریسم دولت آمریکا بوده و احتمالا با ایران در ارتباط است تحت تحقیقات فدرال قرار گرفته است.
این موضوع در گزارش های دوره ای چهار ماهه این شرکت که در تاریخ ۲۸ جولای منتشر شده مشخص گردیده و بر اساس جزئیات موجود در این گزارش، شرکت آمازون کالاهایی به ارزش ۳۰۰ دلار به فردی فروخته که در لیست «فرمان اجرایی۱۳۲۲۴» دولت آمریکا قرار دارند. این لیست مربوط به افرادی است که یا تروریست هستند و یا جزو حامیان تروریسم محسوب می شوند.
بر همین اساس گزارش ماه فوریه آمازون نیز نشان می دهد این شرکت یکهزار و ۳۰۰ دلار کالا به فردی فروخته که وی نیز در لیست سیاه دولت آمریکا بوده است.
هنوز مشخص نیست که آیا فردی که اقدام به خرید کالا از آمازون کرده همان فردی است که در لیست تحریم های آمریکا قرار دارد یا خیر. همچنین این موضوع نیز مشخص نیست که آیا افراد قید شده در لیست ۱۳۲۲۴ با ایران در ارتباط هستند یا خیر.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала