بازتاب فاجعه قتل دختر ۸ ماهه در شبکه های اجتماعی +عکس

© Fotolia / Olegphotorبازتاب فاجعه قتل دختر ۸ ماهه در شبکه های اجتماعی +عکس
بازتاب فاجعه قتل دختر ۸ ماهه در شبکه های اجتماعی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فاجعه قتل "بنیتا" دختر ۸ ماهه، بازتابی گسترده در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

به گزارش اسپوتنیک، پس از پیدا شدن جسد دختر ۸ ماهه "بنیتا" و دستگیری قاتلان آن، کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند. یادآور می شویم که پنج شنبه 29 تیرماه، پدر همراه با فرزند 8 ماهه اش(بنیتا) با ماشین از پارکینگ خارج می شود و وقتی پیاده میشوند تا درب پارکینگ را ببندد، سارق ماشین را همراه با بچه میدزدد.
گفته شده است که جسد نوزاد ۸ ماهه در حالی پیدا شده است که بعلت شدت گرما، دچار جمود نعشی شده است. با توجه به شرایط محل قرار گیری خودرو و بالا بودن شیشه های خودرو به احتمال زیاد دختر 8 ماهه به علت گرما و گرسنگی و تشنگی جان خود را از دست داده است.

#بنیتا 😑😑

Публикация от mostafa taheri (@mostafa___taheri) Июл 28 2017 в 6:31 PDT

قاتلین این کودک را ساعت ها در ماشین در بسته رها کرده اند و او در زیر آفتاب سوزان تلف شده است.

زمین جای خوبی نیست… #بنیتا

Публикация от ❤❤ℳ๏̯͡๏みάრσძ❤❤ (@mohammad_stock2000) Июл 28 2017 в 12:21 PDT

بسیاری از کاربران واکنش های بسیاری نسبت به این موضوع نشان دادند. بسیاری از آنان که عموما خود نیز مادر هستند با والدین این کودک همدردی کرده و تقاضای اشد مجازات را برای قاتلین نوزاد ۸ ماهه دارند.
امیر مهدی ژوله از نویسندان برجسته و بازیگر تئاتر و تلوزیون ایران در این رابطه تصویری منتشر کرد که مورد توجه بسیاری از کاربران گرفت. او که مدتی پیش آگهی گمشدن این دختر نوزاد را به اشتراک گذاشته بود، در تصویر دیگر در متن زیر پست نوشت: شيطان به آدم سجده كرد!

. شيطان به آدم سجده كرد

Публикация от امير مهدي ژوله (@amir_mehdi_jule) Июл 26 2017 в 3:12 PDT

یادآور می شویم که مراسم خاکسپاری 'بنیتا' کودک ۸ ماهه، 28 ژوئیه ساعت ۹ صبح در امامزاده ابراهیم شهرری، بخش کهریزک برگزار می‌شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала